//

Niet dezelfde muziek op iphone en ipod

Niet dezelfde muziek op iphone en ipod discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Ik ben net een beetje met itunes aan het pielen maar snap het nog niet zo heel goed. Ik heb hier een ipod ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-05-13, 19:05
Wiebstar Wiebstar is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 27
Standaard Niet dezelfde muziek op iphone en ipod

Beste leden,

Ik ben net een beetje met itunes aan het pielen maar snap het nog niet zo heel goed. Ik heb hier een ipod en een iphone. Op de ipod staat inmiddels muziek. Ik wil ook graag (andere) muziek op mijn iphone zetten. Hoe krijg ik het voor elkaar dat ik op beide apparaten verschillende dingen zet of gaat dit niet? Ik zat namelijk eerst te denken om alle muziek uit itunes te gooien en nieuwe erin te zetten (voor de iphone) maar dan ben je volgens mij ook alle muziek kwijt op je ipod klopt dit?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-05-13, 19:09
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Per toestel kan je als het toestel aangesloten is aan iTunes in iTunes kiezen welke deuntjes je op het specifieke toestel wil installeren (synchroniseren). Idem dito voor apps, boeken en filmpjes.
  #3  
Oud 01-05-13, 19:12
Wiebstar Wiebstar is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 27
Standaard

@ timosha

Bedankt voor je snelle reactie. En waar vind ik deze optie precies?
  #4  
Oud 01-05-13, 19:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiebstar Bekijk bericht
En waar vind ik deze optie precies?
Als het toestel aangesloten aan iTunes onder het tabje "Muziek" voor deuntjes. En het tabje "Apps" voor apps, "Boeken" voor boeken, enz...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iPod en iPad op dezelfde iTunes jola1010 iTunes 18 09-10-12 15:04
Windows: Muziek ordenen, wel in iTunes niet op iPod NoWayOut iTunes 0 13-07-12 14:27
Windows: iTunes muziek laten converteren naar dezelfde kwaliteit Sveneezy iTunes 4 26-04-12 12:01
Muziek op ipod, maar word niet op ipod herkent NoWayOut Muziek, foto & video 3 06-03-11 13:46
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone theet iTunes 2 19-08-09 11:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:04.