Niet dezelfde muziek op iphone en ipod discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Ik ben net een beetje met itunes aan het pielen maar snap het nog niet zo heel goed. Ik heb hier een ipod ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Niet dezelfde muziek op iphone en ipod
Beste leden,
Ik ben net een beetje met itunes aan het pielen maar snap het nog niet zo heel goed. Ik heb hier een ipod en een iphone. Op de ipod staat inmiddels muziek. Ik wil ook graag (andere) muziek op mijn iphone zetten. Hoe krijg ik het voor elkaar dat ik op beide apparaten verschillende dingen zet of gaat dit niet? Ik zat namelijk eerst te denken om alle muziek uit itunes te gooien en nieuwe erin te zetten (voor de iphone) maar dan ben je volgens mij ook alle muziek kwijt op je ipod klopt dit? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Per toestel kan je als het toestel aangesloten is aan iTunes in iTunes kiezen welke deuntjes je op het specifieke toestel wil installeren (synchroniseren). Idem dito voor apps, boeken en filmpjes.
|
|
|||
|
|||
@ timosha
Bedankt voor je snelle reactie. En waar vind ik deze optie precies? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iPod en iPad op dezelfde iTunes | jola1010 | iTunes | 18 | 09-10-12 15:04 |
Windows: Muziek ordenen, wel in iTunes niet op iPod | NoWayOut | iTunes | 0 | 13-07-12 14:27 |
Windows: iTunes muziek laten converteren naar dezelfde kwaliteit | Sveneezy | iTunes | 4 | 26-04-12 12:01 |
Muziek op ipod, maar word niet op ipod herkent | NoWayOut | Muziek, foto & video | 3 | 06-03-11 13:46 |
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone | theet | iTunes | 2 | 19-08-09 11:59 |
|
|