Problemen met Word|On HD na upgrade op Iphone 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Van de week WordOn HD ge-upgrade. Nu werkt het hele programma niet meer. Het icoon staat op het scherm. Ik kan inloggen via FB of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met Word|On HD na upgrade op Iphone 3GS
Van de week WordOn HD ge-upgrade.
Nu werkt het hele programma niet meer. Het icoon staat op het scherm. Ik kan inloggen via FB of email en als ik daarmee klaar ben schiet het weer naar het beginscherm met icoon. Hellup !. Alles geprobeerd. Uninstall - opnieuw geinstalleerd. Telefoon aan/uit. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De minimum firmware versie is iOS 4.3. Welke firmware staat er op die 3GS?
|
|
|||
|
|||
modemfirmware 05.16.02 Het gekke is dat het wel gewerkt heeft.
Nu heb ik geuninstalled - en na 3 dagen weer geinstalleerd. Na inloggen via emailis zelfs het icoon van mijn scherm weg en zegt Apple dat het wel is geinstalleerd. Rara waar vind ik dat dan ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Is je toestel gejailbreakt? Zo ja, herstel dan zonder een reservekopie terug te zetten en kijk of het werkt. Maak wel eerst een reservekopie zodat je die altijd alsnog kan terugzetten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met internet na upgrade software! | Martijndevisch | iPhone algemeen | 3 | 24-03-13 17:11 |
Word feud problemen na upgrade ios 5 | Robbert1978 | iPhone Games | 8 | 29-10-11 12:21 |
Upgrade naar ios 5 op iPhone 3Gs met baseband 6.15 | Ninootje | iPhone algemeen | 1 | 15-10-11 13:41 |
Problemen met 3GS na upgrade naar iOS 4 | rizzah | iPhone algemeen | 0 | 12-07-10 17:46 |
Problemen met Ipod na upgrade naar 1.1.3 | Cainnech | Unlock [archief] | 3 | 30-01-08 16:14 |
|
|