Geen call forwarding bericht meer in je scherm als je belt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Staat ook in Installer. Voeg h_t_t_p://www. sendowski.de /iphone toe aan je Sources. Staat daarna onder Tweaks 1.1.1...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Staat ook in Installer. Voeg h_t_t_p://www.sendowski.de/iphone toe aan je Sources. Staat daarna onder Tweaks 1.1.1
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik begrijp het eigenlijk niet goed:
Geen call forwarding bericht meer in je scherm als je belt? Dus als ik het goed begrijp? Wanneer je iemand opbelt dat je een kader krijgt, call forwarding en door dit programma krijg je deze kader nooit meer? Sorry voor de stomme vraag miss MVG Mathieu |
|
||||
|
||||
Yep, zo werkt het Mathphone
Je kunt het best die source die de_schaap noemt gebruiken. |
|
|||
|
|||
Maar wat nog veel makkelijker is: installeer via je installer het programma "forward message fix." Dan is die hinderlijke melding ook voorgoed verleden tijd.
Laatst gewijzigd door macmichael; 20-01-08 om 03:14. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Fresh, ik kom 2 verschillende apps tegen via http://ifoneguide.nl/rep
1. forward message fix 2. forward message fix 1.0 fix Ik heb 1 geinstalleerd en werkt (daar niet van) maar wat is nou het verschil? |
|
|||
|
|||
Je moet "forward message fix" hebben. de fix fix is alleen om een foutje te herstellen als je in december een install had gedaan. Ik heb Sjowol al gevraagd om de fix fix te verwijderen uit de repo.
|
|
|||
|
|||
Je moet wel minimaal FW 1.1.2 hebben om 'Forward message fix' te kunnen draaien, ik ga het maar handmatig aanpassen onder unix.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
[1.1.3] Call Forwarding Active solved (via Installer)
In 1.1.3 kun je de preference file niet langer aanpassen. Via Ifon.no kun je via de Installer het wel voor elkaar krijgen: De source is iFon som kilde i Installer.app på iPhone | iFon En de Tweak: Fjern viderekobling (1.1.3) Succes |
|
|||
|
|||
thanx voor die laatste!
|
|
|||
|
|||
Maakt 't uit met wat voor methode je iPhones unlocked is?
De forward message fix lijkt er te zijn voor Nate's 1.1.3 en Dev-teams 1.1.3, maar als je gewoon via iTunes 1.1.3 heb geïnstalleerd en vervolgens alles via iJailbreak, welke fix werkt dan 't beste? |
|
|||
|
|||
ik heb versie 1.3 van ifoneguide geinstalleerd, deze werk bij mij goed.
Ik heb ook via itunes 1.1.3 erop gezet en ijailbreak gebruikt. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb er nooit van geweten van dit probleem, dus weet eigenlijk niet wat ik moet zien..
|
|
||||
|
||||
Het is geen probleem, het is working as designed.
Als je iemand belt op zijn gsm dan zie je net voordat hij overgaat een melding call forwarded en dat is irritant omdat je hem dan eerst moet weghalen
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPhone via 2Call.nl. Ik heb al een beetje rond zitten kijken maar kan nog niet echt het antwoord op mijn vraag weten (search used ). Er is dus de fix voor Dev Team en Nate True, maar ik weet niet welke methode is gebruikt. Kan ik dat ergens nagaan? Ik weet namelijk niet wat het inhoudt als ik de verkeerde fix gebruik.
|
|
|||
|
|||
sinds ik op 1.1.4 zit is de forwarding weer terug. Helaas kan ik de fix niet meer terugvinden
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Simlockvrije 3G en Call Forwarding | lo-fi | iPhone algemeen | 28 | 14-07-09 13:28 |
krijg geen geluid meer als men belt of sms | luc13 | iPhone algemeen | 6 | 16-12-08 12:33 |
call forwarding active?? | reno1 | Archief | 3 | 06-11-07 02:33 |
Call Forwarding | Dien | iPhone algemeen | 13 | 04-11-07 17:22 |
|
|