Geen call forwarding bericht meer in je scherm als je belt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door TheFonzz Ik heb mijn iPhone via 2Call.nl. Ik heb al een beetje rond zitten kijken maar kan nog niet echt het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Iemand advies? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hier is het inmiddels opgelost. Ik heb de dev team geinstalleerd en deze werkt. Ik heb echter nergens kunnen vinden welke methode is toegepast op mn telefoon.. Dus een garantie voor jou is het helaas niet...
|
|
||||
|
||||
Als je Dev Team aanhoudt zit je meestal goed. Verder zit er niks anders op dan het te proberen. Als je iPhone hierdoor brickt (wat ik me niet kan voorstellen; ergste wat kan gebeuren is dat de fix gewoon niet werkt) haal je 'm gewoon door ZiPhone 2.5 en klaar is kees. Kun je 'm meteen naar 1.1.4 brengen. En oh ja, als je ZiPhone gebruikt heb je zeker de fix van Dev Team nodig.
|
|||
|
|||
Top! Dev team werkt. thnx
|
|
|||
|
|||
Hier ook werkend met 1.1.3
There are two settings in com.apple.carrier.plist: ShowCallForwarding: Message shown on outgoing calls, if your number is beeing forwarded. ShowCallForwarded: Message shown on incoming calls, if caller has been forwarded to you. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Simlockvrije 3G en Call Forwarding | lo-fi | iPhone algemeen | 28 | 14-07-09 13:28 |
krijg geen geluid meer als men belt of sms | luc13 | iPhone algemeen | 6 | 16-12-08 12:33 |
call forwarding active?? | reno1 | Archief | 3 | 06-11-07 02:33 |
Call Forwarding | Dien | iPhone algemeen | 13 | 04-11-07 17:22 |
|
|