kan ik fw 4.3 krijgen oop een iphone 3g discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Graag zou ik het iOs 4.2.1 opwaarderen naar minstens ios 4.3. op een iphone 3g. bestaat dat?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan ik fw 4.3 krijgen oop een iphone 3g
Graag zou ik het iOs 4.2.1 opwaarderen naar minstens ios 4.3.
op een iphone 3g. bestaat dat? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
bij de 3G IS de 4.2 de laatste versie . hogere versies worden niet ondersteund bij deze iphone .
|
|
||||
|
||||
Je kan whitedoor gebruiken, ff googlen en je zult het vinden
Nadeel is dat je de app store niet kan gebruieken maar je kan wel apps installeren via itunes denk ik |
|
|||
|
|||
Whited00r is 3.1.3 dacht is Redd00r is 4.1.2 Hoger is niet mogelijk
|
|
||||
|
||||
iOS 4.2.1 is de laatste firmwareversie die Apple heeft ontwikkeld voor de iPhone 3G.
Helaas is het niet mogelijk om een hogere versie te installeren. Daarom hier een slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Kan geen app's in een nog niet volle map krijgen via iTunes. | HooijmansNL | iTunes | 4 | 21-06-12 14:50 |
Kan Iphone een virus krijgen van een website? | Jocini | iPhone algemeen | 2 | 03-10-11 12:49 |
3gs kapot kan ik een 4 krijgen? | iphoneden | iPhone algemeen | 3 | 12-12-10 00:34 |
Wat kan ik nog krijgen voor een 3GS 16 GB uit Belgie ? | ipeter | Koopinformatie België | 2 | 31-05-10 22:54 |
Is er een hack zodat je een Xcode project kan compilen en op je iPhone kan zetten? | MacorgaZ | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 13-02-09 20:57 |
|
|