sms discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraagje over het algemeen krijg ik de meeste smsjes binnen op mijn iphone. Van een aantal personen is dit niet het geval. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sms
Ik heb een vraagje over het algemeen krijg ik de meeste smsjes binnen op mijn iphone. Van een aantal personen is dit niet het geval. Bellen lukt wel, maar zodra die mij een sms sturen komt deze bij mij niet binnen.
Enig idee hoe dit kan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hier zijn al topics over Even beter zoeken. En op google zijn ook ervaringen maar geen oplossing helaas...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang | jaapdeknaap | iPhone algemeen | 2 | 16-03-10 12:31 |
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet | juud85 | iPhone algemeen | 3 | 08-07-09 20:02 |
Werkt free texting sms? Is sms dus gratis? | erikroeier | iPhone Apps | 5 | 18-05-09 20:50 |
sms app-sms komt aan, niet zichtbaar | kasperlannoo | iPhone Apps | 3 | 13-05-08 17:48 |
|
|