landscape beeld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een klein vraagje: klopt het dat je de iphone bijna recht moet houden om in landscape mode te komen als je hem draait, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
landscape beeld
Ik heb een klein vraagje: klopt het dat je de iphone bijna recht moet houden om in landscape mode te komen als je hem draait, wanneer ik dit doe wanneer hij plat ligt, dan lukt dit niet. Is dit normaal of gaat het hier om een defect?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
het is geen defect.
|
|
||||
|
||||
Je moet hem natuurlijk wel in je handen houden en dan draaien om in landscape te gaan.
|
||||
|
||||
Dat klopt inderdaad, je iPhone is niet defect. Als je je iPhone 'normaal' vasthoudt en hem dan in landscape draait, vervolgens platlegt, zal hij in landscape blijven. Leg je hem plat in portrait, dan blijft hij in portrait. Heeft te maken met de sensor, die reageert (bij mij) vanaf ong. 40 à 45 graden.
|
|||
|
|||
ok bedankt voor de snelle reactie.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 | iphone4buddy | iPhone algemeen | 4 | 03-03-11 10:21 |
Landscape springboard? | bennieb0y | iPhone Apps | 27 | 29-04-10 10:16 |
Tv Landscape out. | Dilara | Jailbreak apps en thema's | 0 | 10-02-10 17:31 |
Rode balk in beeld, tekst loopt uit beeld in email | Albertine | iPhone algemeen | 5 | 08-02-09 23:44 |
Landscape probleem | Baseleg | Unlock [archief] | 1 | 03-04-08 18:42 |
|
|