Landscape springboard? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er ook een app die ervoor zorgt dat je springboard ook in landscape kan worden weergeven? Ik heb wel een app gevonden die je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Landscape springboard?
Is er ook een app die ervoor zorgt dat je springboard ook in landscape kan worden weergeven? Ik heb wel een app gevonden die je springboard standaard in landscape kan weergeven, alleen ik zoek iets wat draait zodra jeje telefoon op zn kant houd.
Iemand een suggestie? Bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit is niet mogelijk.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Weet niet of het onder de naam app valt, maar het progamma heet 90degree.ipb. Hiermee kan je je springboard standaard in landscape laten weergeven.
|
|
||||
|
||||
Hoe installeer je dat dan, of hoe gebruik je dat.
Werkelijk nog nooit van gehoord ... |
|
||||
|
||||
Wil ik ook wel eens weten...
|
|
|||
|
|||
Interessant!! Dit zou ik ook graag willen weten
|
|
|||
|
|||
Het bestand is te downloaden op modmyi.com en daar staat ook de handleiding bij.
|
|
||||
|
||||
Een link er naar toe zou handig zijn
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Slim bedacht..
|
|
|||
|
|||
Landscape springboard? ook nog geen nuttige reactie gevonden !!
leuk maar idd ik ben er ook al een tijdje aan het zoeken maar niet gevonden ik heb op verschilende forum dit plaatje geplaatst ziet er kurig uit vinden jullie ? (zelf aangepast duss)
als je het vindt hoor ik het graag !!! mmmm heb je trouwens ook een link want ik kan hem neit vindeen !!!!!!!!! Laatst gewijzigd door Gielk; 12-12-08 om 12:45. Reden: omdat ik gezocht heb en het niet heb kunnen vinden .... |
|
||||
|
||||
Volgens mij is dat plaatje hartstikke fake.. Rekenmachine-logo ziet er ook vaag uit..
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Klopt duss
|
|||
|
|||
WE hebben een antwoord !!!!
SpinBoard: roterende iconen op je SpringBoard [jailbreak] > Nieuws > iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
Ja maar hierbij gaat niet je complete telefoon over in zegmaar "landscapemode". De namen van de apps draaien bijv al niet mee, en als je progamma's opent moeten ze ook in landscape draaien zegmaar.. Maar dat zal er wel niet inzitten
|
|
||||
|
||||
Geduld is een schone zaak.
|
|||
|
|||
draaien iphone
zoek een progje waarmee als je je iphone horizontaal houd ook alles mee draait
dus als ik hem in een houder zet voor navigatie ook t scherm met de app gedraaid is ook de onderste mee draait ( hoop t zo goed uitgelegt te hebben ) |
|
|||
|
|||
Wat bedoel je met " De onderste mee draait? "
En welke app gebruik je voor je navigatie? Navigon draait automatisch mee gewoon uitzichzelf. |
|
|||
|
|||
ik begrijp dat de navigatie mee draait
ik bedoel eigenlijk t "bureaublad" zeg maar waar alle pictogrammen staan dus t beginscherm van d eiphone met de 16 plus 4 onderaanstaande pictogrammen deze heb ik ooit ergens gezien zijn op een horizontale iphone ook gedraaid |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tv Landscape out. | Dilara | Jailbreak apps en thema's | 0 | 10-02-10 17:31 |
landscape mode | damnet | iPhone algemeen | 2 | 25-10-09 15:43 |
landscape beeld | john wings | iPhone algemeen | 4 | 03-06-08 20:12 |
landscape smsen | baszie | Archief | 1 | 25-03-08 16:58 |
originele iconen op springboard 1, 3rd party op springboard 2 | Peter | iPhone algemeen | 5 | 08-12-07 22:43 |
|
|