iPhone 4 scherm wit, reset via DFU helpt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag Allemaal, Afgelopen week pakte ik 's ochtends mn iphone uit de oplader, het scherm begon te trillen en viel uit om langzaam soort van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 scherm wit, reset via DFU helpt niet
Dag Allemaal,
Afgelopen week pakte ik 's ochtends mn iphone uit de oplader, het scherm begon te trillen en viel uit om langzaam soort van grijs gespikkeld weer op te starten. 3 maanden geleden had ik hetzelfde probleem en heb het toen via DFU reset kunnen verhelpen. Inmiddels al vele malen recovery's via itunes en DFU uitgevoerd maar deze keer zonder resultaat helaas. Echter, soms is het scherm opeens wel scherp en stabiel. Dat duurt dan even en dan komt het 'grijs' vanaf de rechterkant weer opzetten.. Onder het grijs werkt het touch screen nog wel, zij het met moeite. Kan iemand vertellen wat er aan de hand kan zijn? Is het een software of een hardware probleem? en wat zou ik er nog aan kunnen doen? telefoon werkt op het scherm na trouwens nog perfect... dank alvast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand een idee? Ik zit echt vreselijk omhoog zonder telefoon.
|
|
|||
|
|||
Klinkt als een hardwareprobleem
|
Labels |
dfu helpt niet, grijs scherm, scherm flikkert, wit scherm |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Horizontale strepen in LCD, scherm vervangen helpt niet | TheCrow | iPhone algemeen | 5 | 29-09-13 23:43 |
iPhone 2G(JB) freezed tijdens een reset geen DFU | XZibitt | iPhone algemeen | 1 | 10-06-11 20:20 |
iPhone: Jailbreak lukt niet. Wit scherm. | Jenn | Jailbreak | 0 | 15-05-11 19:35 |
iPhone: Iphone blijft hangen op wit scherm! (resetten en herstellen werkt niet!) | Palme | Jailbreak | 2 | 03-03-11 13:54 |
iPhone: Jailbreak DFU Wit scherm | DouweM | Jailbreak | 15 | 24-03-09 22:26 |
|
|