Koptelefoonaansluiting: afstandsbediening werkt niet! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee Ik heb sinds 4 weken een iPhone 5. Helaas merk ik sinds enkele dagen al dat de afstandsbediening van de koptelefoon niet meer werkt. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Koptelefoonaansluiting: afstandsbediening werkt niet!
Hee
Ik heb sinds 4 weken een iPhone 5. Helaas merk ik sinds enkele dagen al dat de afstandsbediening van de koptelefoon niet meer werkt. Als ik de plug een beetje draaide en er indrukte deed ie het wel weer, maar nu niet meer. Uit enkele andere topics kon ik begrijpen dat er iets in die aansluiting zit. Hoe kan ik dat veilig weghalen weghalen? Heb ik garantie voor dit soort problemen? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Er zit stof/pluis in?
Je kan proberen met de stofzuiger of iets dergelijks |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb even getest: als ik de koptelefoon er met meer kracht in duw en wat draai doen de functieknoppen het wel. Als ik zo kijk, lijkt de plug er wel wat scheef in te zitten, kan ik dat dan met de stofzuiger verhelpen? Ik denk namelijk dat het daaraan ligt
|
|
|||
|
|||
De stofzuiger zal niet veel helpen. Baat het niet dan schaad het niet.
Gebruik je originele oortjes? Heb je al met andere oortjes geprobeerd ? |
|
|||
|
|||
Ik gebruik originele oortjes en ze doen het wel goed bij mijn iPad. Ik heb het ook met een ander paar oortjes gedaan en daar doen je functieknoppen het ook niet.
|
|
|||
|
|||
Neem contact op met Apple (website) of Apple Amsterdam
https://selfsolve.apple.com/agreementWarrantyDynamic.do |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Er staan nog een paar topics op het forum over een bus die scheef geplaatst is. Dat kan niet ter plekke verholpen worden. Waarschijnlijk krijg je in de Apple Store een nieuw of remanufactered toestel.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ze komen het gratis ophalen en terugbrengen (UPS) Bij Apple Amsterdam kan het mogelijk onmiddellijk omgeruild worden Maak eerst een telefonische afspraak |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 mei 2013 om 11:12 ---------- Thanks! Ik ga ze snel bellen! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb even met Apple Amsterdam gebeld. Ik moet een afspraak maken bij de Genius Bar en dan kan het wel binnen een half uurtje gemaakt worden . Bedankt voor alle hulp!
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Koptelefoonaansluiting niet recht | gigap4 | iPhone algemeen | 4 | 30-10-12 22:49 |
Object in koptelefoonaansluiting | Sluuz | iPhone algemeen | 6 | 15-05-12 21:57 |
koptelefoonaansluiting | jiggy1965 | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 29-08-11 17:27 |
afstandsbediening van dock werkt niet | Djon | iPhone algemeen | 0 | 26-03-11 12:52 |
|
|