Aanschaf Iphone 5 los discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Ik ga heel binnenkort een Iphone 5 bestellen. Mijn plan is om hem los te gaan bestellen en dan een sim only af ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aanschaf Iphone 5 los
Beste leden,
Ik ga heel binnenkort een Iphone 5 bestellen. Mijn plan is om hem los te gaan bestellen en dan een sim only af te sluiten. Ik wil hem morgen gaan bestellen en dan wil ik het even doen met een prepaid kaartje omdat ik in de zomer een tijdje naar het buitenland ben. Dus vanaf deze week wil ik eerst een prepaid kaartje er in stoppen en na het buitenland gebeuren wil ik een sim only afsluiten. Iemand tips over hoe ik dat het beste kan doen? En waar ik het beste even zo een prepaid kaartje kan halen dat ik wel gewoon kan internetten tot dat ik weg ga.. Ik hoor graag van jullie! Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Google is your best friend!!
|
|||
|
|||
ik raad je lycamobile aan
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 mei 2013 om 01:29 ---------- 10=20 euro als je opwaardeerd en je betaald 9,50 p/mnd voor internet |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f18/bellen-...nederland.html |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen aanschaf iPhone | iKroes | iPhone algemeen | 2 | 30-12-12 20:59 |
Aanschaf Iphone welke? | HPoskam | Koopinformatie Nederland | 6 | 28-12-09 16:20 |
aanschaf iphone | jessia | Archief | 1 | 21-05-09 13:23 |
Aanschaf Iphone..!! | wildeknak | iPhone algemeen | 1 | 10-01-09 18:43 |
|
|