Naam beller niet gekend door doorkiesnummer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben zonet overgeschakeld van Blackberry naar Iphone 5. Ik heb een abonnement bij proximus via het werk. Voor de contacten die we gebruiken voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Naam beller niet gekend door doorkiesnummer
Ik ben zonet overgeschakeld van Blackberry naar Iphone 5. Ik heb een abonnement bij proximus via het werk. Voor de contacten die we gebruiken voor ons werk dienen we eerst een 2 te zetten, dan wordt dit niet aangerekend. Probleem is dat indien de 2 voor het contactnummer staat bij contacten wordt het nummer van de beller indien hij mij belt niet herkent. (enkel zijn nummer wordt weergegeven, de respectievelijke naam wordt niet vermeld) heb al geprobeerd om vb. 20032 478xxxx of 2+32 478xxxxxx echter geen goed resultaat. Misschien zijn er mensen met gelijkaardige instellingen...
graag jullie tips. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat gaat niet lukken denk ik iOS contacten gebruikt het nummer dat binnenkomt met de oproep (CLIP) om in de Contacten te zoeken. En in dat binnenkomende nummer staat geen 2 vooraan.
Misschien lukt als je een pauze gebruikt in het nummer in Contacten dus: 2,0032 497 12345678 |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip Timosha, helaas geeft dit nog niet het gewenste resultaat. Blijft ergens wel raar dat Blackberry daar geen probleem mee had. Ik kan me niet voorstellen dat iphone dit niet kan oplossen
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
+32 2 478xxxx of 0032 2 478xxxx al eens geprobeerd?
Anders zal je inderdaad 2 nummer aan 1 contact moeten toevoegen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App om de naam van de beller te zeggen. | astradti | iPhone Apps | 11 | 01-03-13 17:43 |
iets iPhone PC suite programma gekend? | Dirkteur | Desktop-applicaties | 3 | 19-12-12 21:57 |
(iCallAnnounce /voice notifications)Beller naam | hagazan | Jailbreak apps en thema's | 2 | 12-02-11 20:45 |
Beller naam aankondigen? | Sterke-Jerke | Jailbreak apps en thema's | 7 | 05-10-10 15:31 |
Hoe naam en foto beller laten zien / Caller ID ? | Bartje | Muziek, foto & video | 26 | 30-03-08 15:14 |
|
|