foto's doorsturen via Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) sinds vorige week heb ik een nieuwe provider, vervolgens kan ik gemaakte foto's vanaf mijn Iphone niet meer doorsturen naar andere Iphones of E-mailadressen. ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foto's doorsturen via Iphone
sinds vorige week heb ik een nieuwe provider, vervolgens kan ik gemaakte foto's vanaf mijn Iphone niet meer doorsturen naar andere Iphones of E-mailadressen.
ook krijg ik niet van elke beller de volledige gegevens te zien, wel het nummer maar niet de naam. Ligt dit aan de instellingen van het toestel of zit het bij de provider? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Na mijn weten kon ik alleen via mail of whatsapp met mijn iPhone foto's versturen.
Bluetooth werkt iig niet |
|
|||
|
|||
Instamail. Via de apstore downloaden.
|
|
|||
|
|||
Wat doe ik niet goed?
Foto versturen lukt niet.
Ik ga naar Foto's; selecteer een foto; tik op het zendsymbool; dan op 'Volgende'; dan op 'Mail'; voer een e-mailadres in (diverse geprobeerd); selecteer een afmeting; tik op zenden; het geluid van laag overvliegende objecten klinkt; en dan niets meer! De foto's komen niet aan... Dit heb ik sinds de 5s. Voordien nooit een probleem. Snap er niets van. Zelfde foto vanaf m'n iPad verstuurd. Gaat prima, komt op de iPhone binnen. Wil ik 'm van daaraf doorsturen; doettieniet! Snap er minder dan niets van. Laatst gewijzigd door iPhoneAlot; 20-11-13 om 15:59. |
|
|||
|
|||
probeer je mail account eens opnieuw in te stellen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe foto's doorsturen? | Katjake | iPhone algemeen | 10 | 17-04-13 19:43 |
Foto: Foto doorsturen | Franky1234 | Muziek, foto & video | 0 | 26-07-12 07:22 |
foto doorsturen met een sms | 930 | Muziek, foto & video | 3 | 01-09-09 11:12 |
Foto's doorsturen via bluethoot | Jeppe | Muziek, foto & video | 1 | 02-04-08 00:56 |
|
|