Wi-Fi-wachtwoord wijzigen lukt niet!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Als ik via mijn gateway wil inloggen op mobistar dan krijg ik steeds de melding AUTHENTIFICATION FAILED te lezen!!?? Ik gebruik nochtans de goeie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi-wachtwoord wijzigen lukt niet!!
Hallo,
Als ik via mijn gateway wil inloggen op mobistar dan krijg ik steeds de melding AUTHENTIFICATION FAILED te lezen!!?? Ik gebruik nochtans de goeie login en passwoord want ik heb deze bij mobistar voor het zekerste heropgevraagd. Het probleem is eigenlijk als ik Wi-Fi wil gebruiken op mijn iphone zou ik een korter wachtwoord willen gebruiken dan dat ellenlange die ik gekregen heb bij registratie bij mobistar. Ik weet dus wel de weg maar ik geraak maar halfweg...?? Wie helpt mij, alvast bedankt!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik denk dat dit het verkeerde topic is haha
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Naam wijzigen iCloud-account lukt niet. | MathieuL | iCloud | 9 | 17-10-15 02:20 |
Apple ID wijzigen lukt niet | Proteck | iPhone algemeen | 2 | 14-01-13 12:47 |
Inloggen gebruikersnaam&wachtwoord lukt niet meer op diverse sites! | VanessaS | iPad algemeen | 10 | 29-07-11 13:52 |
iPad: Root wachtwoord veranderen lukt niet. | ThomasvdW | Jailbreak | 0 | 18-07-11 13:43 |
folder permissies wijzigen lukt niet met Winscp | hybride | Archief | 19 | 31-07-08 00:26 |
|
|