Nieuwe iphone 5 voor het eerst syncen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iphone leden, Sinds vandaag heb ik de iphone 5 aangeschaft en wil deze morgen voor het eerst gaan synchroniseren met itunes op de laptop. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe iphone 5 voor het eerst syncen
Beste Iphone leden,
Sinds vandaag heb ik de iphone 5 aangeschaft en wil deze morgen voor het eerst gaan synchroniseren met itunes op de laptop. tips wat ik zeker niet moet doen, bij t-mobile zeiden ze, kabel aan laptop en synchroniseren. Heb nu nog de 3 in gebruik. Groetjes lemmie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan een backup terugzetten van de iPhone 3G. Ik persoonlijk zou dat niet doen. Succes gewenst |
|
|||
|
|||
Hi Timosha,
Citaat: Je kan een backup terugzetten van de iPhone 3G. Ik persoonlijk zou dat niet doen. Waarom zou je dat niet doen? Tenminste ik dacht dat dan ook alle foto's, herinneringen, whatsapp berichten etc erop worden gezet of denk ik verkeerd? Sorry voor mss mijn overbodige vragen, maar voorheen had ik iemand die dit voor me deed en nu wil ik het zelf leren Greets. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ventileerde alleen maar een persoonlijke voorkeur. Succes gewenst |
|
||||
|
||||
Alles kan toch via iCloud, niet?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe iPhone 4 hoe opladen voor het eerst? | Gielleke | iPhone algemeen | 5 | 10-01-13 14:04 |
Moet er een hoofdcomputer zijn wanneer je nieuwe iphone voor het eerst opstart? | Lindai | iPhone algemeen | 1 | 23-06-11 10:20 |
voor het eerst de iphone! | crazy-chriss | Archief | 2 | 15-04-08 10:30 |
OTB eerst syncen met itunes of eerst iplus gebruiken? | mikeymike33 | Archief | 1 | 24-03-08 20:13 |
|
|