Berichten iPhone nog steeds zichtbaar op zoekpagina na verwijderen in berichtenapp discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hey, ik heb al een tijdje een probleem... als ik op m'n iPhone een sms/iMessage verwijder, dan blijven alle verwijderde berichten nog steeds zichtbaar op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Berichten iPhone nog steeds zichtbaar op zoekpagina na verwijderen in berichtenapp
hey,
ik heb al een tijdje een probleem... als ik op m'n iPhone een sms/iMessage verwijder, dan blijven alle verwijderde berichten nog steeds zichtbaar op de meest linkse pagina op de iPhone (met dat balkje waar "zoek op de iPhone" in staat) wie weet hoe ik dit kan oplossen zodat die oude berichten daar niet meer staan? Groet, Kevin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Berichten worden gemarkeerd om te verwijderen. Na een synchronisatie met iTunes worden deze definitief verwijderd. Zo lang dat niet gebeurd is kan Spotlight (dat balkje waar "zoek op de iPhone" in staat) de berichten nog vinden. |
|
|||
|
|||
Ok! Thanks...
ik heb inderdaad al een tijdje niet met iTunes gesynchroniseerd... dat maar meteen effe doen... Kevin |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Helaas werkt het nog steeds niet... die berichten blijven nog altijd zichtbaar... wie weet hoe dit kan?
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt dat wel zo
Let me google that for you Deleted iPhone SMS Messages Still Showing Up. What To Do? Succes verder |
Labels |
imessage, iphone, probleem, zoekpagina |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Nummer uit iPhone verwijderen, niet zichtbaar in iTunes | skaljee | Muziek, foto & video | 0 | 28-10-12 13:45 |
Iphone 3GS valt uit scherm nog licht zichtbaar | Jordylwd | iPhone algemeen | 1 | 08-01-12 20:57 |
verwijderde sms berichten blijven zichtbaar | gonne | iPhone algemeen | 0 | 12-10-11 15:33 |
email verwijderen op iphone maar komen nog steeds in de mail box van outlook | henkie73 | iPhone algemeen | 4 | 23-04-11 23:36 |
|
|