iPhone kapot, serienummer niet te achterhalen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 Kan Apple niet nakijken dat de iPhone geactiveerd is geweest met het mobile nummer ? Met het mobiele nummer van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Er is nog een simpele manier hoe je achter het serienummer kan komen zonder iphone
kijk hier even Find Your iPod or iPhone Serial Number Without Your Device - YouTube |
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor zover ik deze draad begrijp heeft de TS een Mac en kan hij de iPhone niet aansluiten aan een computer (Mac?) omdat het ding niet opstart (zie bericht #7). Die data uit dat JoeTjoep filmpje kan men ook op een Mac terugvinden als de iPhone ooit met de Mac gesynchroniseerd werd.. |
|
|||
|
|||
Misschien veel te simpel gedacht maar geen backup op de cloud?!?!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja snap ik maar je kan hem wel naar je iTunes krijgen en vervolgens je serial lezen!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Of bedoel je een iCloud backup naar iTunes overzetten? Dat kan ook niet. |
|
|||
|
|||
Als je dan toch bij de Apple store bent, laat hem daar repareren of omwisselen voor een werkende.
|
|
|||
|
|||
Als je ooit geregistreerd hebt. https://supportprofile.apple.com/MySupportProfile.do
|
|
|||
|
|||
Serienummer staat op het houdertje van uw simkaart trouwens !!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het serienummer / of ten minste het IMEI nummer, staat toch gewoon op de achterkant gedrukt? Of is de achterkant soms ook al vervangen
Hint: Het staat onder het rechthoekje waarin staat hoeveel GB de iPhone is |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De enige plaats waar het serie nummer staat is op de simtray en in de telefoon in instellingen bij info !!! Zeker niet op de achterkant !!!!
|
|
|||
|
|||
sorry, het blijkt niet zo te zijn. zelf heb ik de ipod touch 4 en daar staat het serienummer wel op de achterkant zoals ik zei. sorry
|
|
|||
|
|||
Gewoon een nep-iPhone gekocht gefeliciteerd..
Hopelijk ook meteen je lesje geleerd.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IPad ID niet te achterhalen | Jana2000 | iPad algemeen | 3 | 10-04-13 18:00 |
iphone garantie op het serienummer | kevinvw | iPhone algemeen | 14 | 20-02-13 15:47 |
Met imeinummer je serienummer achterhalen.. | scoop1 | iPad algemeen | 2 | 07-08-12 08:49 |
Serienummer iPhone 4 | iMember | iPhone algemeen | 31 | 28-11-10 16:34 |
|
|