Heb jij ook een scherpe homebutton op je Iphone 5? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iphone 5 gebruikers, Ik heb laatst mijn iphone 5 bij de apple store omgeruild omdat er een stofje voor mijn cameralens zat. Toen ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Voelt jou homebutton op je iphone 5 ook scherp |
|||
JA | 1 | 10,00% | |
NEE | 9 | 90,00% | |
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
|||
Heb jij ook een scherpe homebutton op je Iphone 5?
Beste Iphone 5 gebruikers,
Ik heb laatst mijn iphone 5 bij de apple store omgeruild omdat er een stofje voor mijn cameralens zat. Toen ik de nieuwe iphone in mijn hand kreeg, hield voelde ik meteen dat de homebutton diep in de behuizing zat en dus scherp aanvoelt. De genius heeft dit aan zijn manager laten zien en ik heb direct een andere gekregen. Hierbij was het probleem nog steeds aanwezig maar een stuk minder. nu 1 week later voelt hij gewoon sunk in zoals ze bij apple zeggen. dus mijn vraag wie van jullie heeft dit ook ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier normale knop..
|
|
|||
|
|||
Bij mijn iPhone 5 niet, herken het wel van mij iPod Toch en iPad..
|
|
|||
|
|||
Dit gebeurd vaak bij refurbished exemplaren , gewoon niet goed in elkaar gemonteerd , of slecht materiaalmgebruikt.
Het blijft handwerk . |
|
|||
|
|||
mijn 4s homebutton kraakt af en toe een beetje.
toen ik hem net nieuw had heb ik me er een tijdje best zorgen over gemaakt omdat het toch best veel geld is en je eigenlijk wilt dat het perfect is.. maar na een paar weken realiseerde ik me dat het in feite gewoon een gebruiksvoorwerp is wat gegarandeerd slijtage zal ondervinden. en iets als een homebutton die net niet werkt zoals het hoort me verder geen zorgen zou moeten baren. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Waarom wil jij ook een jailbreak voor OS 4.0 | Yvarladze | Jailbreak | 30 | 27-04-10 01:32 |
Welke iphone 3g heb jij? | blaugrana | Chat en geruchten | 46 | 09-11-09 20:39 |
heb jij ook veel sources op je installer ? en ben je het ZAT om als eenGEK te wachte? | GeeSee | iPhone algemeen | 4 | 02-04-08 16:47 |
|
|