Specifieke e-mail komt niet door op iPhone en iPad discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik zit met een probleem: Ik ben lid van een online petitie organisatie en ik ontvang hun mails met info niet meer op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Specifieke e-mail komt niet door op iPhone en iPad
Hallo allemaal,
Ik zit met een probleem: Ik ben lid van een online petitie organisatie en ik ontvang hun mails met info niet meer op mijn iphone. Als ik live mail op mn pc open, geen probleem, staan ze er gewoon tussen. Maar ze komen niet meer door op mijn iphone en ipad. Alle software is geupdate etc. mail accounts verwijderd en reinstalled maar blijft zelfde. Misschien heeft iemand ervaring hiermee, en bij voorkeur een oplossing? Bij voorbaat bedankt, Joey |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand ??
|
|
||||
|
||||
Ik kan je Gmail en iCloud aanraden... Je kan je mails door laten sturen of laten ophalen
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail op iPad komt ook op windows live mail! | Rosy | iPad algemeen | 8 | 09-08-12 09:56 |
Help! Internet op me iPad 2 werkt niet meer komt het door Cydia? | kobus12 | iPad algemeen | 2 | 31-10-11 11:49 |
sms naar 1 specifieke gebruiker komt niet aan | Jean72 | Overige providers Nederland | 1 | 15-10-10 18:16 |
op MacBook ontvangen mail komt niet meer in Iphone binnen! | kao | iPhone algemeen | 0 | 24-03-10 13:33 |
Specifieke calendar groep in iphone aan specifieke agenda in Outlook 2007 koppelen? | eddytheeagle | iTunes | 0 | 16-11-09 11:23 |
|
|