Geen Service discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo Ik heb de iphone 3gs van mijn zoon overgenomen Van deze heb ik het laadblok vervangen daar deze aardig was versleten nadat gedaan te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen Service
hallo
Ik heb de iphone 3gs van mijn zoon overgenomen Van deze heb ik het laadblok vervangen daar deze aardig was versleten nadat gedaan te hebben, de sim van mijn vrouw erin gestopt staat er links bovenin de hele tijd geen service,dus bellen en dergelijke gaat niet. simkaart van mij erin gedaan hetzelfde probleem. nu ben ik al wezen spitten en het enige wat er steeds gezegd word is dat je dit kan oplossen met een jailbreak mijn vraag is dit de enige oplossing en zo ja hoe werkt dit model 3gs versie 6.1.3 modelfirmware 05.16.08 alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
pm mij je imeinummer dan check ik of er een permanente simpele oplossing is.
|
|
|||
|
|||
is jailbreaken dan de enige optie met deze versie?
|
|
|||
|
|||
Het zal aan je telefoon liggen, jailbreaken zal niet helpen aangezien hij simlockvrij is.
|
|
|||
|
|||
Check je antenne connector nog even .
En controleer of de datum goed staat |
|
|||
|
|||
zover bedankt voor de respons
antenne connector zit vast datum en tijd staan goed zou het kunnen liggen aan de versie, als ik namelijk zoek op internet zijn er vele iphone gebruikers die hier last van hebben na een update |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s - Geen Service - Wel bellen/smsen maar geen data | diegonicolas | iPhone algemeen | 5 | 28-11-12 17:09 |
iPhone: No Service / Geen service 4.1 iphone 3GS | frankon | Jailbreak | 8 | 10-10-12 18:27 |
iPhone 4 geen geluid bij bellen en vaak 'geen service' en 'zoeken...' | DieterVL | iPhone algemeen | 4 | 09-05-12 12:37 |
iPhone: 3.1.2. restore, blackra1n, Cydia crasht, geen SSH en geen AFC2 service | nickster46 | Jailbreak | 13 | 29-11-10 11:29 |
t-mobile (geen service/no service) | ebbe | Odido (T-Mobile) | 17 | 19-12-07 14:36 |
|
|