ICal conflict discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al meer dan twee jaar een ipad en een iphone en sinds deze week synchroniseert hij niet meer mijn agenda's. Ik heb afspraken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ICal conflict
Ik heb al meer dan twee jaar een ipad en een iphone en sinds deze week synchroniseert hij niet meer mijn agenda's. Ik heb afspraken op mijn ipad gemaakt maar deze verschijnen niet in ical. Ik gebruik de nieuwste versie van itunes en ook bij de info van mijn ipad en iphone staat synchronisatie van agenda aangekruist.
Hopelijk kan iemand helpen Thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoe gaat het dan andersom? Dus verschijnen afspraken gemaakt in iCal wel op de iPad?
|
|
|||
|
|||
iCal? Dat is dan OS X 10.7 of vroeger?
Verwijder de onderstaande property lists eens in /users/gebruikersnaam/Library/Preferences/ com.apple.CalendarAgent.plist com.apple.iCal.helper.plist com.apple.iCal.plist com.apple.iCalExternalSync.plist com.apple.syncserver.plist Dan de Mac herstarten. Uitloggen en weer inloggen zou ook kunnen werken. Dan opnieuw syncen met iTunes. |
|
|||
|
|||
Ik weet niet welk OS Tom034 heeft.
Ik heb 10.8.3. Heb niet beseft dat de agenda tegenwoordig niet meer iCal heet, maar gewoon Agenda. Ik heb agenda versie 6.0 (1648). |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Conflict airport express en apple tv | Erwinvanh | iTunes | 1 | 29-01-13 08:17 |
Hoe kan ik iCal op iCloud vervangen door iCal op mijn desktop? | peterter | iCloud | 7 | 24-10-11 17:32 |
2ehands iphone conflict | borgqueenx | Koopinformatie Nederland | 49 | 01-09-10 10:13 |
IP adres iPhone conflict in Wi-Fi netwerk | jaybee | Wi-Fi | 4 | 26-12-08 15:19 |
iPod en telefoon conflict | ~boi | iPhone algemeen | 2 | 14-12-08 13:43 |
|
|