iPod en telefoon conflict discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, als ik mn iPhone als iPod gebruik en aan mn verterker hang dan loop ik in de problemen als ik gebeld word... als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPod en telefoon conflict
Hey,
als ik mn iPhone als iPod gebruik en aan mn verterker hang dan loop ik in de problemen als ik gebeld word... als ik nl de minijack uit mn telefoon trek om op te nemen, dan wordt de beller weggedrukt en als ik 'm verbonden laat, dan hoor ik weliswaar de beller, maar zij mij niet of heel slecht... wat is hier aan te doen? Het liefst zou ik gewoon mn telefoon ontkoppelen als er gebeld word en opnemen... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niemand anders dit probleem?
|
|
|||
|
|||
vreemd ik heb dat probleem niet ik kan gewoon mijn mini jack er uit halen
probeer restoren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Met ipod via bluetooth verzenden naar telefoon? | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 14 | 24-10-12 01:10 |
iPod touch + telefoon combinatie? | Barzi | iPhone algemeen | 5 | 18-01-11 13:01 |
ipod 3g Bluetouch met telefoon verbinden | ProMark1 | iPhone algemeen | 1 | 03-10-10 23:52 |
ipod touch add on voor mobiele telefoon | Meneer Guggenheimer | Chat en geruchten | 3 | 25-08-09 04:08 |
Aparte volumeregeling voor Ipod, wekker, telefoon | StoffelXYZ | iPhone algemeen | 0 | 26-11-08 00:25 |
|
|