Is het veilig om Mavericks op mijn laptop te zetten? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iedereen Ik weet dat het niet in dit forum past maar ik wist niet waar ik het anders moest zetten. Ik heb sinds kort ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is het veilig om Mavericks op mijn laptop te zetten?
Hey iedereen
Ik weet dat het niet in dit forum past maar ik wist niet waar ik het anders moest zetten. Ik heb sinds kort een developers account voor mac-apps te maken. Dit omdat het me interessant leek deze te beginnen maken. Nu zou ik graag Mavericks op mijn laptop zetten, maar ik vroeg mij af of ik hierbij speciale voorzorgen moet nemen. Moet ik deze op een aparte partitie zetten of wat raden jullie aan? Ik kan mij voorstellen dat er een hele hoop mac-apps niet meer zullen werken als ik Mavericks begin te gebruiken. Heeft iemand hier ervaring mee? Want van sommige mense hoor ik “gewoon doen want het is een mac en geen windows-pc dus da gaat werke” mr van andere mense hoor ik dan “ik zou toch oppassen…” Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes gewenst |
|
||||
|
||||
En een slotje.
Dit forum is niet de plaats voor zulke zaken. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het lukt mij niet om mijn contacten (telefoonnummers) naar mijn laptop over te zetten | rani070 | iCloud | 0 | 28-03-13 19:29 |
ik kan niks downloaden van mijn laptop op mijn iphone | marijke30 | iPhone algemeen | 6 | 19-06-12 23:36 |
hoe sla ik mijn agenda op in mijn laptop? (iphone 3gs) | tanja1966 | iPhone algemeen | 1 | 21-02-12 17:22 |
Geen Wi-Fi op mijn Iphone als ik mijn laptop uitschakel | trudydegraaf | Wi-Fi | 0 | 29-11-11 22:57 |
Foto: Mapje komt niet te voorschijn wanneer ik mijn Iphone op mijn laptop schakel.. | Ozyar | Muziek, foto & video | 4 | 31-12-10 02:52 |
|
|