//

Mijn iPhone vind geen netwerk

Mijn iPhone vind geen netwerk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb nogal wat problemen met mijn iphone 5. Het gaat het over de ontvangst. Het komt er op neer dat mijn iphone geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-06-13, 18:29
jappiemel jappiemel is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 2
Standaard Mijn iPhone vind geen netwerk

Hallo

Ik heb nogal wat problemen met mijn iphone 5. Het gaat het over de ontvangst. Het komt er op neer dat mijn iphone geen netwerkontvangst heeft maar dat ik wel mobiel kan surfen. Bellen of smsen is dus onmogelijk, terwijl ik wel gewoon edge of 3G kan gebruiken. In het begin viel mijn ontvangst af en toe weg, maar het werd erger en erger. Ik ben dan van mobile vikings naar telenet overgestapt, maar had hier nog meer problemen (men simkaart speelde continu ‘een geluid af’, heel gek).

Vervolgens ben ik overgestapt op mobistar (lekker slim van mij, zelfde netwerk als telenet blijkt later… maar dit hielp natuurlijk ook niet echt.
Het is me ook opgevallen dat ik in het begin als ik in Nederland kwam wel ontvangst had. Heel vreemd dus allemaal.

Nu hebben ze me verteld dat het probleem waarschijnlijk in de antenne van de telefoon zit. Mijn vraag is dus of iemand dit ook al meegemaakt heeft, en of dit makkelijk te herstellen is…

Groetjes

Jasper

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 juni 2013 om 16:32 ----------

Excuses voor de DT-fout in mijn titel trouwens, maar weet niet hoe ik het aan moet passen...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-06-13, 18:56
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Kun je helemaal niet meer bellen of sms-sen op eender welke locatie.
Dan is er een probleem met je SIM of je provider of je toestel.

Als je toch op bepaalde plaatsen kunt bellen. Zoek dan toch een plaats waar je niet kan bellen en steek uw sim kaartje in een ander gsm toestel en probeer op die plaats of het bellen wel lukt.
Zo ja, dan zou ik contact opnemen met apple of waar je het toestel aangekost hebt en het probleem voorleggen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mijn ipad 2 vind geen netwerk meer Sita2306 iPad algemeen 14 09-05-13 22:18
kan iemand mijn vertellen waar ik mijn contacten in mijn i tunes vind mschmidtwegenbouw iPhone algemeen 3 31-12-11 15:18
iPhone 2G vind geen netwerk (belgie) gaming boy iPhone algemeen 1 01-11-09 22:05
Mijn Iphone ziet geen Wi-Fi netwerk Ottoo Wi-Fi 2 22-07-09 23:08
vind geen draadloos netwerk xbored Wi-Fi 8 31-03-09 17:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:18.