Importeren CVS bestand naar Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou graag een iPhone willen aanschaffen. Nu wil ik graag mijn SMS berichten van mijn Nokia gsm naar de iPhone kopieëren. Ik heb een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Importeren CVS bestand naar Iphone
Ik zou graag een iPhone willen aanschaffen.
Nu wil ik graag mijn SMS berichten van mijn Nokia gsm naar de iPhone kopieëren. Ik heb een .CVS bestand. Is dit mogelijk? Indien ja, hoe doe ik dit dan? Dank bij voorbaat! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je kan wel eens proberen om alle SMS berichten één voor één door te sturen naar de iPhone. Succes verder.
|
|
|||
|
|||
Of stuur de berichten naar een maat (tenzij het zo prive is) en die stuurd deze dan naar je iPhone als je deze hebt, beetje omslachtig maar dat is een optie.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Telefoonnummers in word bestand naar IPhone(5) | Tiluz | iPhone algemeen | 4 | 01-11-12 10:37 |
Bestand overzetten van MacBook naar Iphone | motoriphone | iPhone algemeen | 0 | 08-07-11 18:00 |
fotos importeren naar windows 7 | frans van enckevort | iTunes | 0 | 20-05-10 10:32 |
Contacten op iPhone importeren naar Windows | Coca | iTunes | 0 | 03-04-10 15:55 |
mp3's importeren van iphone naar comp | desmo1000 | Archief | 1 | 21-04-08 18:41 |
|
|