mp3's importeren van iphone naar comp discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hey allemaal weet iemand hoe je je mp3's importeerd van de iphone naar de comp, ik ben namelijk alles verloren op de comp maar mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
mp3's importeren van iphone naar comp
hey allemaal weet iemand hoe je je mp3's importeerd van de iphone naar de comp, ik ben namelijk alles verloren op de comp maar mijn mp3's staan wel nog op de iphone heeft iemand hier een oplossing voor.
groetjes bram |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
gebruik even de zoekfunctie. Hier wordt al over gesproken in bijvoorbeeld het itunes subforum.
Mocht je er dan nog niet uitkomen, stel je vraag dan op de goede plek en niet hier.
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Mp3's kopiëren van pc naar iphone via Wi-Fi | Sv3nne | Desktop-applicaties | 2 | 07-11-10 13:11 |
Contacten op iPhone importeren naar Windows | Coca | iTunes | 0 | 03-04-10 14:55 |
crash van comp bij aansluiten iphone | ovoda | iPhone algemeen | 15 | 24-11-08 22:35 |
mp3 bestanden van iphone naar itunes | EricJ | Archief | 3 | 31-07-08 13:39 |
|
|