Iphone start niet meer na installeren T9 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb via de ifoneguide experimental repository het t9 woordenboek voor azerty gedownload en nu start mijn iPhone niet eens meer op Het enigste wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb via de ifoneguide experimental repository het t9 woordenboek voor azerty gedownload en nu start mijn iPhone niet eens meer op
![]() Wat moet ik nu doen; gebruik maken van iLiberty om hem terug te restoren of wat raden jullie me aan?? Alvast bedankt want ik hoop dat ik dit zo snel mogelijk kan oplossen ![]() Ik heb net een artikel gevonden waar Croiman uitlegt hoe je het probleem makkelijk kan oplossen, alleen heb ik nu nog een vraag... Waar moet ik in hemelsnaam het bestandje gaan zoeken dat ik geinstalleerd had, namelijk die T9??? Waar vind ik dat??Want doordat de iphone constant reboot moet ik dus heel snel dat bestand vinden en verwijderen... Laatst gewijzigd door Jumper2110; 06-06-08 om 19:37. Reden: iets gevonden |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb je al een reset geprobeerd? Uitzetten door beide knoppen ingedrukt te houden en als hij dan weer aanspringt gelijk alles loslaten anders staat hij in restore mode.
|
|
||||
|
||||
![]() hmmm nog niet, zal ik zo eens even proberen dan...
edit: werkt niet Laatst gewijzigd door Jumper2110; 06-06-08 om 20:15. Reden: niks |
|
||||
|
||||
![]() edit: werkt niet
|
|
||||
|
||||
![]() PM ontvangen en geantwoord met eventuele oplossing. zoals hij vermeld heeft,
weet wel deze installatie van AZERTY T9 is ALLEEN voor 1.1.4 !!! Waarschijnlijk heb jij andere firmware???
|
||||
|
||||
![]() Ben van plan nu dus te pwn'en..
|
|
|||
|
|||
![]() Jammer dat het niet geholpen heeft. Een herstel is natuurlijk altijd mogelijk.
@croiman: Er zit toch een versie controle op 1.1.3 en 1.1.4 in de installatie? |
|
||||
|
||||
![]() zou kunnen , nie eens opgelet.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb m'n iPhone nu gePWN'ed en alles werkt terug zoals ervoor
![]() Bedankt croiman voor de goede raad, anders zat ik hier nu nog te sukkelen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
|
|
||||
|
||||
![]() Dat doe ik zeker, neem dat maar van mij aan
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) | Trax | iPhone algemeen | 15 | 24-11-12 12:37 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 20:14 |
iPhone: iPhone start niet meer op na installeren proswitcher | Koopa | Jailbreak | 1 | 10-03-10 15:25 |
Iphone start niet meer op na installeren winterboard | Mits | iPhone algemeen | 7 | 31-10-09 19:41 |
Start niet meer op na installeren programma | lukah | iPhone algemeen | 2 | 20-10-08 00:45 |
|
|