//

Iphone start niet meer op na installeren winterboard

Iphone start niet meer op na installeren winterboard discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Nadat ik blackrain op mijn iphone heb gezet en cydia wou ik winterboard downloaden, winterboard geinstalleerd en daarna stond er reboot. Nadat ik dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-10-09, 18:43
Mits Mits is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 8
Standaard Iphone start niet meer op na installeren winterboard

Hallo,

Nadat ik blackrain op mijn iphone heb gezet en cydia wou ik winterboard downloaden, winterboard geinstalleerd en daarna stond er reboot. Nadat ik dat had gedaan startte de iphone opnieuw op en zag zoals normaal dat apple icoontje, maar nu valt de iphone daarna gelijk uit. Heb hem opnieuw geprobeerd aan te doen maar het enige wat gebeurd is dat ik dat apple icoontje zie en daarna gaat de iphone weer uit is er iemand die weet wat dit is en wat ik er tegen kan doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-10-09, 18:46
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Heb je een redelijk nieuwe iPhone? Dan heb je misschien al de nieuwe bootrom, waardoor alleen een untethered jailbreak mogelijk is en je de iPhone dus alleen opnieuw kan aanzetten door te verbinden met een computer.
  #3  
Oud 31-10-09, 18:48
Mits Mits is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 8
Standaard

Ja mijne is redelijk nieuw, ben overgestapt van hi naar t-mobile en me abbo gaat 14 dec in, maar nadat ik las dat er een unlock komt na dit weekend wou ik hem alvast jailbreaken. Ik hem de iphone nu aangesloten op me computer maar als ik de iphone aandoe heb ik nog steeds hetzelfde probleem
  #4  
Oud 31-10-09, 18:49
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

 Verplaatst naar: Problemen

Maar je iPhone wordt nog herkend door iTunes? Dan gewoon herstellen en opnieuw jailbreaken.
  #5  
Oud 31-10-09, 18:55
Mits Mits is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 8
Standaard

Ik kreeg eerst ook geen verbinding met de computer maar nadat ik hem een paar keer aan en uit had gedaan heb ik weer verbinding en kan ik hem herstellen gelukkig
Hoe voer ik dan eigenlijk een tethered jailbreak uit?
  #6  
Oud 31-10-09, 18:57
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Kijk even naar het serienummer: eindigt het op MC, dan is je iPhone nog niet teterhered te jailbreaken.

Laatst gewijzigd door WDS001; 31-10-09 om 19:45.
  #7  
Oud 31-10-09, 19:26
Mits Mits is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 8
Standaard

Nee het eindigt met met NQ dus het is wel mogelijk
  #8  
Oud 31-10-09, 19:41
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mits Bekijk bericht
Nee het eindigt met met NQ dus het is wel mogelijk
Okee, dan kan je herstellen in iTunes (bij voorkeur geen reservekopie terugzetten) en weer opnieuw jailbreaken.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan Winterboard niet installeren alachbaklava Jailbreak apps en thema's 1 11-08-10 08:12
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 20:14
iPhone: iPhone start niet meer op na installeren proswitcher Koopa Jailbreak 1 10-03-10 15:25
Start niet meer op na installeren programma lukah iPhone algemeen 2 20-10-08 00:45
Iphone start niet meer na installeren T9 Jumper2110 iPhone algemeen 10 07-06-08 00:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:50.