Iphone laten vallen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag mensen, Ik heb gisteren mijn iphone 3g laten vallen. Was niet van grote hoogte en op mijn tapijt. Je ziet er ook niks van, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone laten vallen
Dag mensen,
Ik heb gisteren mijn iphone 3g laten vallen. Was niet van grote hoogte en op mijn tapijt. Je ziet er ook niks van, maar hij doet helemaal niets meer. Ook werd hij vaak erg warm en hoorde ik al eerder iets tikken bij het schudden. Ik neem aan dat er inwendig dus iets is losgeschoten. Heb hem maar terug gebracht naar t-mobile met het verhaal dat ie ineens niets meer deed. Hebben jullie hier ervaring mee? Ik hoop namelijk dat het onder de garantie valt aangezien er geen uitwendige valschade is. Dus het wordt lastig voor dat reparatiebedrijf om valschade aan te tonen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst
|
|
|||
|
|||
Ze mogen hem toch niet openmaken bij Solid Vision, ze zullen alleen kijken of het software of hardware is en of er vochtschade is. Zoniet dan krijg je een nieuwe. Ik had toen om onverklaarbare reden ook vochtschade, dan word het iets van 269 euro.
Laatst gewijzigd door Hanker; 31-10-09 om 18:09. |
|
|||
|
|||
Dat is wel mooi om te horen. Hopen maar dat er geen vochtschade is. Daar hebben ze een stomme indicator in de telefoon voor toch?
Telefoon reageert helemaal nergens meer op, ook niet aan de computer. |
|
||||
|
||||
heb je in de regen gefiets met je iPhone in je broekzak, dan kan de indicator al van kleur veranderen.. dat de indicator van kleur veranderd betekend dus eigenlijk niet 'vochtschade', maar 'mooie manier om geld te verdienen'
|
|
|||
|
|||
Ja daarom, ik heb elke klachtenprocedure van Solid Vision, Apple en T-Mobile doorgelopen.. het maakt helemaal niks uit. Gewoon maar betaald.
|
|
|||
|
|||
Ik ben zeer benieuwd...
Lijkt mij dat het juridisch niet helemaal klopt om zo om te gaan met garantie. Als zij claimen dat er vocht schade is moeten ze naar mijn idee toch ook aantonen dat je iphone kapot is gegaan door het vocht? Ik zou nog liever een advocaat in de armen nemen, als student zijnde kost dat bijna niks. Niet een leuk vervolg item voor kassa in navolging van het haarscheurtjes gebeuren? |
|
|||
|
|||
Nog sterker, mijn iPhone werkte nog perfect alleen was mijn muteknopje er vanaf gebroken.
Kortom: Dat was een duur knopje. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iemand de iPhone 4 al laten vallen? | mapmap | iPhone algemeen | 90 | 08-01-11 00:49 |
iPhone laten vallen | patje26 | iPhone algemeen | 3 | 04-01-11 21:08 |
iPhone laten vallen - belprobleem | R0ZZA | iPhone algemeen | 3 | 11-07-10 12:02 |
iPhone laten vallen :@ | ivoborkus | iPhone algemeen | 29 | 24-03-10 21:37 |
iphone laten vallen | robinvel | iPhone algemeen | 5 | 15-06-08 15:33 |
|
|