iPhone 3GS antenne werkt maar de iphone wilt geen verbinding met netwerken maken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, ik heb een iphone, ik werk er zelf aan en ik heb dus de antenne vervangen. Alles is goed verlopen maar toen ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3GS antenne werkt maar de iphone wilt geen verbinding met netwerken maken
hallo allemaal,
ik heb een iphone, ik werk er zelf aan en ik heb dus de antenne vervangen. Alles is goed verlopen maar toen ik hem opstarten, zocht hij achter netwerken, vond er (base, mobistar, proximus,...) maar nu is het probleem dat hij alleen mobistar vind en niet meer. ook wilt hij niet echt verbinden met het juiste net als hij het dan is vind. heeft er iemand hier een oplossing voor??? het is nogal ergerlijk en frustrerend |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
antenneprobleem, iphone 3gs 16gb, moederbordprobleem, softwareprobleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe iPhone 3Gs 16GB, Kan geen verbinding maken met iTunes Store?? | flashingst | iTunes | 1 | 02-03-13 19:30 |
Iphone kan geen verbinding maken met Wi-Fi. | Davyvdv | iPhone algemeen | 12 | 16-02-12 11:10 |
Iphone 4 mag geen verbinding maken met 3G | kevincuperus | iPhone algemeen | 3 | 16-10-11 22:38 |
Iphone 3gs kan geen verbinding maken met Livebox | Jensyy | iPhone algemeen | 3 | 11-09-09 17:07 |
iphone werkt niet meer en kan verbinding maken met itunes | beavers | iTunes | 28 | 04-06-09 18:23 |
|
|