Iphone 4 mag geen verbinding maken met 3G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik heb een iPhone simlockvrij gekocht. Daar heb ik mijn gewone prepaid sim kaart van T-mobile in gedaan. Dit is dus echt gewoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 mag geen verbinding maken met 3G
Hallo iedereen,
Ik heb een iPhone simlockvrij gekocht. Daar heb ik mijn gewone prepaid sim kaart van T-mobile in gedaan. Dit is dus echt gewoon prepaid, en geen abbonnement met een internetbundel. Toch maakt de iPhone bij het ontgrendelen heel even gebruik van 3G (Dat zie ik doordat het Wi-Fi tekentje veranderd in 3G) Zo ben ik natuurlijk wel heel snel door mijn beltegoed heen. Is er misschien een oplossing waardoor de iPhone bij het ontgrendelen geen gebruik maakt van 3G, maar gewoon wacht totdat de Wi-Fi weer aan staat? groetjes, kevin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je mobiele data wel uitgezet?
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
jaa thanks, ik snap niet dat ik dat over het hoofd heb gezien....
thanks guys |
Labels |
iphone 4, wi-fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: iphone kan geen verbinding met itunes maken door toegangscode | seyour | Unlock | 1 | 18-02-11 22:18 |
Windows: kan geen verbinding maken met iphone | maat1956 | iTunes | 2 | 06-09-10 23:42 |
iphone kan geen verbinding maken met itunes | gappykruft | iTunes | 1 | 18-06-10 13:33 |
Iphone 3gs kan geen verbinding maken met Livebox | Jensyy | iPhone algemeen | 3 | 11-09-09 17:07 |
kan geen verbinding met iphone maken via ssh | hannes22 | Unlock [archief] | 4 | 09-03-08 09:44 |
|
|