iPod geheugen neemt af discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had dus een app van 2 gb verwijderd, en het bleek dat er maar 800 mb was toegevoegd. Dat was eerder gebeurd, ik had ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPod geheugen neemt af
Ik had dus een app van 2 gb verwijderd, en het bleek dat er maar 800 mb was toegevoegd. Dat was eerder gebeurd, ik had geupdate en toen was alles terug. Nu kon ik niet updaten. Dus vandaag besloot ik heel iFile te doorzeven op zoek naar die 1.2gb, maar toen zag ik dat ik in plaats van (het geheugen op mijn ipod) 2gb nog maar 1.5 gb over had. Ik vond uiteindelijk die laatste 1.2 gb raar genoeg in een zip bestand in media onder var, maar ik ben nu dus alsnog die 500mb kwijt. Ik heb PhoneCleaner en iCleaner al geprobeerd. help.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Soms kunnen er resten achterblijven op je iPod van apps die je verwijderd hebt. Die kunnen overal staan. Heb je gecheckt welke map er zoveel geheugen in beslag neemt?
Een oplossing, maar wss niet de ideale, is je iPod herstellen en dan alles opnieuw installeren... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als je nou gewoon je iPod eens hard reset, is alles dan niet gewoon verholpen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Probeer phoneclean eens, zal vermoedelijk op ipod ook werken. Link in deze topic.
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...er-ruimte.html |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb precies hetzelfde gehad op mijn iPod, ook gejailbreaked, ik heb het verholpen door in iFile de map van de app te verwijderen. Succes ermee
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: hij zat onder media als een zip bestand.. (Applicationsarchives denk ik) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus: Ja, voor de iPod touch 4g en de iPhone 3GS komt de jailbreak voor 6.1.3 of een andere laatste versie van iOS 6, bijvoorbeeld 6.1.5, uit ná dat iOS 7 voor de andere apparaten (iphone 4+, iPod touch 5+ en iPad 2+) uit is én daar een jailbreak voor beschikbaar is. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ios 6.0.1 neemt geheugen in(nog niet geinstalleerd) | amier97 | iPhone algemeen | 37 | 08-11-12 18:19 |
Geheugen | Nilles | iPhone algemeen | 4 | 22-02-12 18:15 |
|
|