mp3 liedje gekocht via itunes op de iphone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan oplossen. Ik heb gisteren met me iphone 5 via iTunes een mp3 liedje gekocht en dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mp3 liedje gekocht via itunes op de iphone 5
Hallo,
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan oplossen. Ik heb gisteren met me iphone 5 via iTunes een mp3 liedje gekocht en dat wil ik instellen als beltoon? hoe kan ik dat doen op me iphone 5 kan je me de stappen uitleggen? of moet ik hem toch op me pc downloaden en dan via iTunes erin zetten? Ik hoor graag jullie antwoorden daarop? vriendelijke groet Ylanka |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f22/media/f...jn-iphone.html |
|
|||
|
|||
Best via een app doen, de ene app is wel beter dan de andere, der zijn er velen van, beetje zoeken en hopen je een goeie zal vinden (er zijn er ze, mij ist al gelukt maar tis allang geleden).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: iTunes 11 - Liedje pauzeren en op ander device verder luisteren. | RonnySIR | iTunes | 0 | 30-11-12 19:36 |
iTunes match liedje verwijderen | Berryvz | iCloud | 0 | 15-11-12 16:25 |
Itunes gekocht liedje als wekker/beltoon | egbertv | iTunes | 3 | 26-12-11 19:24 |
Mac OS X: Kan een liedje niet importeren in Itunes | Precedente | iTunes | 0 | 24-07-10 12:59 |
Muziek: volledig album of liedje per liedje | marcelleke | Muziek, foto & video | 14 | 24-03-08 10:28 |
|
|