iTunes 11 - Liedje pauzeren en op ander device verder luisteren. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Gisteren is iTunes 11 uitgekomen. Ik vind het een verbetering. Nu krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar om op mijn iPad of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes 11 - Liedje pauzeren en op ander device verder luisteren.
Hallo allemaal,
Gisteren is iTunes 11 uitgekomen. Ik vind het een verbetering. Nu krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar om op mijn iPad of iPhone een liedje verder te luisteren waar ik met mijn Mac gebleven was. De instelling “Synchroniseer afspeelinformatie met apparaten” onder iTunes > Voorkeuren > Store staat/stond al aan. Hebben nog meer mensen hier last van? Groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes match liedje verwijderen | Berryvz | iCloud | 0 | 15-11-12 16:25 |
Itunes gekocht liedje als wekker/beltoon | egbertv | iTunes | 3 | 26-12-11 19:24 |
Mac OS X: App voor itunes voor pauzeren muziek bij unpluggen audio. | fredrickfloor | iTunes | 0 | 17-12-11 13:41 |
Mac OS X: Kan een liedje niet importeren in Itunes | Precedente | iTunes | 0 | 24-07-10 12:59 |
Muziek: volledig album of liedje per liedje | marcelleke | Muziek, foto & video | 14 | 24-03-08 10:28 |
|
|