Telefoonnummers ed importeren van Thunderbird discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Onlangs ben ik de gelukkige bezitter geworden van een Iphone 5. Dit is mijn eerste smartphone en ben dus nog wat onhandig met het gebruikt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telefoonnummers ed importeren van Thunderbird
Onlangs ben ik de gelukkige bezitter geworden van een Iphone 5. Dit is mijn eerste smartphone en ben dus nog wat onhandig met het gebruikt ervan. Mijn vraag is of ik het adresboek in Mozilla Thunderbird van mijn pc kan exporteren naar mijn Iphone of als dat niet kan, kan ik dan mijn telefoonnummers van mijn vorig eenvoudig mobieltje, een Samsung GT-1150, overzetten naar de Iphone. Ik wil natuurlijk vermijden dat ik alles handmatig moet invoeren.
Al vast bedankt voor de reactie Hans |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik dacht dat Mozilla Thunderbird contacten kan exporteren naar het vCard formaat. Als ik mij goed herinner kan ook geëxporteerd worden naar één vCard met meerdere contacten. Die vCard kan je dan naar de iPhone mailen en importeren vanuit Mail.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de zeer nele reactie. Volgens het adresboek in de emailwerkbalk in Thunderbird kan ik alleen bestanden opslaan in:
|
|
|||
|
|||
Die formaten zijn onbruikbaar. Er moet een plugin zijn voor TB om de contacten te exporteren in vCard formaat.
Let me google that for you |
|
|||
|
|||
Ik heb de add on ThunderSync 2.1 in TB geïnstalleerd en kan dit in vcard formaat synchroniseren met de mail van Iphone. Ook kan ik het adresboek wegschrijven naar een bestand om dat in mijn Iphone te importeren. Ik weet echter niet hoe dat met de Iphone moet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Telefoonnummers importeren op Iphone 4 | J090 | iTunes | 8 | 27-02-12 16:02 |
Telefoonnummers van de sim overzetten op iphone4 | GerritN | iPhone algemeen | 5 | 11-09-11 14:32 |
thunderbird | Kleijberg | iPhone algemeen | 4 | 20-07-10 21:11 |
Telefoonnummers importeren | hedges | iTunes | 2 | 06-03-09 18:32 |
telefoonnummers van sim | i_check_it | Archief | 2 | 25-01-09 23:36 |
|
|