Ios 7 gesprek weigeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb ios 7 beta 3 geinstalleerd op mijn iphone 4s. Alles werkt prima maar ik heb een (misschien domme) vraag: hoe kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ios 7 gesprek weigeren
Hoi, ik heb ios 7 beta 3 geinstalleerd op mijn iphone 4s. Alles werkt prima maar ik heb een (misschien domme) vraag: hoe kan ik een gesprek weigeren als ik gebeld word en mijn telefoon is in lockscreen? Er staat alleen dat ik kan opnemen door te schuiven en herinner mij hieraan en een optie on een sms te sturen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ehm net zoals bij ios 6, klikken op de wake up knop bovenaan het toestel?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geblokkeerd gesprek weigeren? | jozef01 | iPhone algemeen | 3 | 25-02-13 21:54 |
iphone stopt gesprek en je hoort andere mensen hun gesprek | playkitty | iPhone algemeen | 1 | 04-09-11 21:59 |
Hoe kan ik een gesprek weigeren als screen gelockt is? | joerieve | Archief | 1 | 27-02-10 20:21 |
Automatische sms na weigeren gesprek | kermel | iPhone Apps | 10 | 17-02-10 11:57 |
inkomend gesprek weigeren/op stil | wouterkroon | iPhone algemeen | 5 | 22-02-08 22:45 |
|
|