Geblokkeerd gesprek weigeren? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik word gebeld door een onbekend nummer kan ik in de lockscreen alleen kiezen voor opnemen. Nu weet ik dat je dit kan weigeren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geblokkeerd gesprek weigeren?
Als ik word gebeld door een onbekend nummer kan ik in de lockscreen alleen kiezen voor opnemen. Nu weet ik dat je dit kan weigeren door twee keer op de on/off knop te drukken. Is er geen andere manier om zo'n gesprek te weigeren? Een bekend nummer kan je namelijk wel weigeren vanuit het lockscreen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Laten bellen..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik bedoel eigenlijk, bij een bekend nummer heb je de opties opnemen, weigeren en zelfs een antwoord sturen. Mijn vraag is of er ook zo'n "weigerbutton" op je lockscreen kan komen bij een onbekend nummer.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone stopt gesprek en je hoort andere mensen hun gesprek | playkitty | iPhone algemeen | 1 | 04-09-11 21:59 |
Hoe kan ik een gesprek weigeren als screen gelockt is? | joerieve | Archief | 1 | 27-02-10 20:21 |
Automatische sms na weigeren gesprek | kermel | iPhone Apps | 10 | 17-02-10 11:57 |
Binnenkomend gesprek word geblokkeerd!! | loentje | Archief | 4 | 31-05-08 16:23 |
inkomend gesprek weigeren/op stil | wouterkroon | iPhone algemeen | 5 | 22-02-08 22:45 |
|
|