iPhone als nieuw configureren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik had een camera probleempje. Ik moest mijn toestel configureren zonder back-up terug te zetten. Waarom werkt het toestel nu wel goed, wat zou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone als nieuw configureren
Hoi,
Ik had een camera probleempje. Ik moest mijn toestel configureren zonder back-up terug te zetten. Waarom werkt het toestel nu wel goed, wat zou er in de back-up zitten dat het toestel niet goed laten werken? Wat heeft de back-up ermee te maken? Gr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik merk dat bepaalde problemen zijn opgelost doordat ik niet mijn back up heb teruggezet. Wat bedoeld u met corrupt? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 juli 2013 om 19:17 ---------- kan iemand me nog helpen |
|
|||
|
|||
nou, camera doet weer vreemd.
!!!! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn camera geeft soms paarse strepen en/of paarse beelden tijdens filmen/foto maken.
Héél irritant en geeft een gevoel dat mijn toestel niet in orde is. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Graag zou ik hier een duidelijke antwoord willen hebben, zodat ik niet dagelijks hoef rond te snuffelen! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes verder. |
|
|||
|
|||
Als mijn iPhone dit zou hebben, dan was hij al terug in de winkel voordat ik nog maar de tijd zou nemen om op een forum te zoeken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone als nieuw | shorty66 | iPhone algemeen | 16 | 29-10-12 15:54 |
Iphone configureren als "nieuwe iphone" | jordy a te c | iPhone algemeen | 2 | 14-10-11 12:26 |
Windows: Als nieuwe iphone configureren | daaf85 | iTunes | 5 | 06-10-09 13:27 |
iPhone: "iPhone configureren als nieuwe telefoon" | sinesie | Jailbreak | 6 | 06-12-08 02:29 |
Windows: iPhone configureren als... | BadSide | iTunes | 4 | 14-08-08 22:35 |
|
|