Als nieuwe iphone configureren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist mijn iphone geupdate naar 3.1. Toen heb ik in itunes mijn iphone als nieuw geconfigureerd. Nu besef ik mij dat ik dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Als nieuwe iphone configureren
Ik heb zojuist mijn iphone geupdate naar 3.1. Toen heb ik in itunes mijn iphone als nieuw geconfigureerd. Nu besef ik mij dat ik dat volgens mij beter niet had kunnen doen.
Gevolg: al mijn instellingen zijn verloren. smsjes/foto's/notities zijn weg. muziek/contactpersonen(outlook) zijn er wel. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan herstellen? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zou je eens kunnen kijken bij iTunes of er een reservekopie gemaakt is.
Dus bij "Voorkeuren/Instellingen" Vervolgens klik je op "Apparaten" Kijk of daar een reservekopie staat met voordat je hem geupdate hebt naar 3.1. Zoja kun je deze terugzetten en zijn je smsjes zoiezo al terug ^^ |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
iemand misschien een idee?
|
|
||||
|
||||
Zoek eens op je harde schijf naar: C:\Users\Naam\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup
De schijfletter is natuurlijk afhankelijk van je eigen pc, de Naam die van jezelf en het pad is hier weergegeven vanuit Vista. Je moet hiervoor ws. wel even in Mapopties verborgen bestanden weergeven. Wellicht staat in de aangegeven map een kopie van een andere datum....
|
||||
|
||||
nee helaas niet....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoelang duurt nieuwe iphone 4 configureren via reservekopie | nmoonen | iTunes | 2 | 05-11-10 09:11 |
iPhone 4 configureren | TeunD | iPhone algemeen | 2 | 22-08-10 21:15 |
iPhone: "iPhone configureren als nieuwe telefoon" | sinesie | Jailbreak | 6 | 06-12-08 02:29 |
Windows: iPhone configureren als... | BadSide | iTunes | 4 | 14-08-08 22:35 |
Hotmail instellingen configureren op Iphone | bozoox | Archief | 2 | 26-02-08 13:50 |
|
|