Krijg oude iPhone 4 niet geactiveerd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had een oude iPhone 4 in de kast liggen en deze was niet gejailbreaked of zoiets. Ik heb de tel aan mijn zoon gegeven ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Krijg oude iPhone 4 niet geactiveerd
Ik had een oude iPhone 4 in de kast liggen en deze was niet gejailbreaked of zoiets. Ik heb de tel aan mijn zoon gegeven zonder simkaart. Nu heeft hij een paar verkeerde knoppen ingedrukt waardoor ik hem vandaag via itunes probeerde te herstellen. Halverwege het proces stopt het activeren met de melding.
We're sorry, we are unable to continue with your activation at this time. Please try again later, or contact customer care. Ik geloof eigenlijk niet zoveel wat Itunes hier zegt en denk dat er iets is misgegaan Hierna kan ik niets meer doen. Wie heeft hier een oplossing voor??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Deed je herstellen met een simkaart?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Post kan gelijk weer gesloten worden. Blijkbaar heeft een iPhone een simkaart nodig om te herstellen.
Done! |
|
|||
|
|||
Heb toevallig gisteren een 4S hersteld en kreeg ook precies deze melding. Op simkaart stond een pincodelock op. Pincode van sim ingegeven op iPhone en iTunes ging weer verder.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe mijn Iphone activeren ? Ik krijg hem niet meer terug geactiveerd ?! | Davina | iPhone algemeen | 7 | 18-06-13 23:31 |
help ..krijg Iphone niet geactiveerd | cindekuh | iPhone algemeen | 3 | 06-01-13 12:33 |
iPhone 4 gewist, krijg hem niet meer geactiveerd! | Gingercoockie | iPhone algemeen | 3 | 23-01-12 12:00 |
Ik krijg m'n Iphone 3GS niet meer geactiveerd? | muppet85 | Archief | 2 | 01-11-10 12:50 |
iphone 3gs 32g gekocht via dhgate en krijg hem niet geactiveerd | ronin.free1 | iPhone algemeen | 5 | 14-09-09 19:45 |
|
|