Mijn iPhone 4S synchroniseert geen agenda en contacten meer met mijn PC discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb alle vinkjes goed staan. Veel opties uitgeprobeerd en ben blij dat op mijn PC alles nog beschikbaar is. Mijn muziek was trouwens ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone 4S synchroniseert geen agenda en contacten meer met mijn PC
Ik heb alle vinkjes goed staan. Veel opties uitgeprobeerd en ben blij dat op mijn PC alles nog beschikbaar is. Mijn muziek was trouwens ook ineens verdwenen. telefonische hulp van Apple (zonder contract overigens) leverde weinig op.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
vertel ons eerst met welke programma's je je agenda en contacten van de iphone synchroniseerd ?
Muziek verdwenen van je iphone of iTunes ? |
|
|||
|
|||
ik synchroniseer mijn iPhone via iTunes op mijn Asus laptop waarop Outlook 2010 is geïnstalleerd. Zo doe ik dit al jaren, ook met mijn 1e iPhone met eerdere Outlook versies. Alleen sinds gisteren zijn mijn agenda, mijn contacten en mijn muziek weg en synchroniseren mijn agenda en mijn contacten niet meer.
|
|
|||
|
|||
Staat je muziek, contacten en agenda nog in iTunes (outlook 2010) ?
Gebruik je ook iCloud? |
|
|||
|
|||
Mijn muziek staat nog in iTunes. Agenda en contacten staan volgens mij nooit in iTunes zelf maar worden opgehaald uit Outlook 2010. Zou ik daar binnen iTunes moeten zoeken?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 juli 2013 om 18:24 ---------- ik gebruik geen iCloud. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nee, daar moet je niet gaan zoeken. |
|
|||
|
|||
Niet bewust, ik zet dat niet handmatig in gang. Wel had ik onlangs naast mijn Office 2010 en nieuwe Office 2013 geïnstalleerd, maar niet de in de cloud optie gekozen. Toen de synchronisatie niet lukte heb ik dit weer gede-installeerd.
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat je best eerst iTunes verwijderd en opnieuw installeerd
Daarna office als het nog niet lukt Vergeet zeker niet een backup te maken van je gegevens |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het kan ook zijn dat er voor de zoveelste keer een patch was voor Windows system32.dll, na zo'n patch kan iTunes ook niet meer synchroniseren. Verwijder iTunes met Revo Uninstaller, incl. de registry entries, en installeer dan de allerlaatste versie van iTunes opnieuw. |
|
|||
|
|||
Sounds like a great idea! Ga ik toepassen en laat weten of het werkt. Is Revo uninstaller anders dan het verwijderprogramma van Windows?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 juli 2013 om 22:28 ---------- Bedankt in ieder geval voor het me op weg helpen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn muziek synchroniseert niet meer, naar mijn iphone 4 itunes geeft aan te synchron | marleenjoosten | iPhone algemeen | 3 | 09-03-13 02:13 |
iPhone synchroniseert geen Google contacten meer | flashingst | iPhone algemeen | 1 | 03-03-13 16:55 |
kan iemand mijn vertellen waar ik mijn contacten in mijn i tunes vind | mschmidtwegenbouw | iPhone algemeen | 3 | 31-12-11 15:18 |
iTunes synchroniseert mijn podcasts niet meer met mijn iPhone | Rich E. | iTunes | 0 | 18-09-10 18:19 |
Mijn iphone 3gs 16gb 4.0.1 synchroniseert niet meer | srgnn-38 | iTunes | 2 | 07-09-10 11:37 |
|
|