Geblokkeerde telefoonnummers en berichten die niet verstuurd worden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone blokkeert telefoonnummers die ik niet geblokkeerd wil hebben en als ik naar bepaalde personen een sms wil sturen verstuurt hij die niet. Hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geblokkeerde telefoonnummers en berichten die niet verstuurd worden
Mijn Iphone blokkeert telefoonnummers die ik niet geblokkeerd wil hebben en als ik naar bepaalde personen een sms wil sturen verstuurt hij die niet.
Hoe komt dit en wat kan ik eraan doen om dit te veranderen? De geblokkeerde nummers zijn niet van degenen waar ik een sms aan wil sturen trouwens. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En hoe zit het dan met die sms-jes die niet verstuurd worden? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sms'en worden verstuurd maar 1kontaktpersoon ontvangt ze niet ? | ethel | iPhone algemeen | 5 | 12-04-13 00:39 |
Na sync facebook, worden mijn berichten verstuurd naar inbox FB en niet als sms? | rtgrvndrkln | iPhone algemeen | 1 | 09-12-12 20:46 |
SMS-berichten worden niet verstuurd en ontvangen.. | PeeEmJee | iPhone algemeen | 2 | 21-02-12 15:32 |
sms in het chinees ontvangen die niet door contactpersoon is verstuurd | Karinvandenberk | iPhone algemeen | 3 | 09-01-12 10:58 |
Berichten worden niet afgeleverd | Cretian | Orange | 8 | 31-03-09 11:43 |
|
|