Nieuwe iPhone 5 kan soms geen gesprekken aannemen of maken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iphone 5 en kan soms geen gesprekken aannemen of bellen. Als ik de slider verschuif hoor ik niets de teller loopt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nieuwe iPhone 5 kan soms geen gesprekken aannemen of maken
Hallo,
Ik heb een iphone 5 en kan soms geen gesprekken aannemen of bellen. Als ik de slider verschuif hoor ik niets de teller loopt wel, dit zowel bij bellen als gebeld worden Ik zit bij mobile vikings. Kan ik hier iets aan doen of zijn er nog personen met dit probleem? Dank
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
en horen ze u wel ?
Misschien lost het zich op met de update naar 6.1.4 |
|
||||
|
||||
soms horen ze mij soms niet en ik zit op 6.1.4
|
|
|||
|
|||
Je zou je microfoon eens moeten testen.
Activeer bijvoorbeeld Siri eens en kijk of ze je hoort. Of doe eens een FaceTime gesprek met iemand. |
|
||||
|
||||
siri werkt perfect
|
|
|||
|
|||
Ik zou je aanraden om er dan gewoon mee naar de winkel te gaan en het onder garantie te laten repareren.
Want je zal de zoekfunctie van dit forum ook al wel gebruikt hebben. En dan blijkt dat het meestal uitdraait op een herstelling of omwisseling van de iPhone. Er wordt ook gezegd dat vuil in de Dock connector het probleem kan zijn, maar om daar zelf in te gaan liggen keuteren... |
|
|||
|
|||
Ik heb dit probleem ook, al 4 weken.
Ook iPhone 5 en ook bij mobile viking. Meermaals een mail gestuurd, steeds een reactie op gekregen maar ik ben het beu. Maandag stap ik over naar king bij Telenet. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb mijn iphone 5 aangekocht in januari. deze heeft ronduit een slechte ontvangst. had hem al eens in herstelling gegeven maar daar kon men niets vinden. ondertussen ben ik veranderd van operator en het probleem blijft. soms heb ik geen verbinding en doorgaans worden mijn verbindingen gestoord, de spraak valt weg, of de verbinding slaat uit. nochtans heb ik steeds een maximum netwerk bereikbaarheid. dit is werkelijk het slechtste toestel dat ik ooit had.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je ondertussen al gewisseld van provider? Heeft dat het opgelost? Ik ben eerlijk gezegd al lang klant van Mobile Vikings, maar ik heb mijn sim al eens laten vervangen voor dit probleem en ben het eigenlijk meer dan beu. |
|
|||
|
|||
Begin eerst eens te vermelden of je de phone 2de hands hebt gekocht .
Of dat je de iphone bij een winkel hebt aan geschafd , Of bij een mobiel abbonement Dan kan. Gerichter een antwoord worden gegeven |
|
|||
|
|||
Nieuw toestel, los gekocht bij Mobistar . (ongeveer 10 maanden geleden)
Ik snap niet meteen wat dit verandert, mijn vraag is gewoon of het aan de provider zou kunnen liggen of niet. Helaas heb ik geen andere Nano sim liggen of ik zou het zelf testen. |
|
||||
|
||||
ik ben terug gegaan naar switch het probleem uitgelegd, ze gingen hem repareren maar na 2 dagen kreeg ik een telefoontje dat ik een nieuwe kon komen halen, deze heeft GEEN problemen.
|
|
|||
|
|||
aha ideaal, eens binnensteken dan
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Daar komt de aap dus uit de mouw. , als je een toestel los koopt. Krijg je altijd een refurbished exemplaar . Deze zijn dus al eens binnengebracht en gerepareerd. Neem je een abbonement dan krijg je altijd in den beginne een nieuw exemplaar |
|
|||
|
|||
Krijg je dan echt een refurbished exemplaar. Indien wel, dan zou je dit kunnen aanvechten. Je hebt ten slotte betaald voor een gloednieuw toestel.
|
|
|||
|
|||
Misschien is een refurbished exemplaar beter want deze worden grondiger nagekeken dan de gloednieuwe uit het fabriek
|
|
|||
|
|||
Iedereen op dit forum heeft zo zijn eigen hoogstpersoonlijke definitie van het woord "refurbished". Lees eerst eens na wat Apple zelf te zeggen heeft over refurbished producten:
Apple Certified Refurbished Products |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dit lijkt me wel heel straf hoor, mijn eerste die niet goed werkte was van productie eind April De nieuwe die ik net heb ontvangen was van productie eind Mei. Waarom zou Apple een refurbished toestel geven als iemand een nieuwe koopt? Daar geloof ik niets van. Ter info hier heb ik mijn productie datum nagekeken: http://www.chipmunk.nl/klantenservice/applemodel.html/ |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gesprekken aannemen verloopt moeizaam | Stephan0501 | iPhone algemeen | 11 | 09-10-14 11:53 |
Nieuwe iPhone 3Gs 16GB, Kan geen verbinding maken met iTunes Store?? | flashingst | iTunes | 1 | 02-03-13 19:30 |
Soms slide, soms aannemen of weigeren | Dijkzandt | iPhone algemeen | 4 | 28-10-11 19:45 |
Kan geen reservekopie maken met nieuwe iPhone | locuta | iTunes | 3 | 05-01-11 22:45 |
Kan geen inkomend gesprek aannemen! | dertje82 | iPhone algemeen | 0 | 19-09-08 14:21 |
|
|