mijn iphone gaat op geen enkele manier meer aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone 4 is uitgevallen, Ik weet al wat jullie antwoord zal zijn, Hou de sluimer en homeknop gedurende 15 sec ingedrukt. Wel, dit werkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mijn iphone gaat op geen enkele manier meer aan
Mijn iphone 4 is uitgevallen,
Ik weet al wat jullie antwoord zal zijn, Hou de sluimer en homeknop gedurende 15 sec ingedrukt. Wel, dit werkt niet bij mij wegens dat mijn sluimerknop al een jaar stuk is, de veer is er namelijk uit, weet iemand een andere oplossing hoe ik deze aan de praat kan krijgen ? er is geen enkele andere manier denkik |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee geen andere manier , eerst deze knop laten repareren
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iPhone 4 gaat helemaal niet meer aan, wat moet ik doen? | Gul25 | iPhone algemeen | 16 | 06-07-13 12:26 |
mijn Wi-Fi schuifje in instellingen gaat niet meer aan | jochem166 | iPhone algemeen | 8 | 28-11-12 09:37 |
Iphone op geen enkele manier herkend (PC/MAC) | stijn0927 | iPhone algemeen | 2 | 07-05-11 18:47 |
mijn nieuwe Ipone gaat niet meer aan | sital | Archief | 4 | 19-02-08 23:42 |
Help gezocht: Jailbreak 1.1.1 gaat op geen manier meer goed | lijnkamp | Unlock [archief] | 18 | 30-01-08 17:11 |
|
|