Error 9 herstelproblemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Forum leden, In mijn vorige topic heb ik verteld dat mijn iPhone 4 bij het herstellen een error 9 aangeeft. Apple zegt dat het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Error 9 herstelproblemen
Beste Forum leden,
In mijn vorige topic heb ik verteld dat mijn iPhone 4 bij het herstellen een error 9 aangeeft. Apple zegt dat het een USB fout is. Dit is helaas niet waar. Ik heb 6 verschillende kabels geprobeerd, waar er 3 gloedje nieuw uit de verpakking kwamen. Het toestel verteld mij dat ik hem moet verbinden met itunes, als ik dit doe komt dus die error. Het zou fijn zijn als iemand meer informatie hier over heeft. Ik probeer het steeds op nieuw maar het werkt voor geen meter. HELP. Alvast bedankt Groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waarom is dat helaas niet waar? Er zit ook nog een USB-bus in de iPhone. De pinnen 23, 25 en 27 op de dock connector zijn verbonden met de interne USB-bus van de iPhone.
|
|
|||
|
|||
iphone is zelf helemaal goed, heb de pinnen door gemeten maar niks verkeerds te zien-merken, nog meer tips?
|
|
|||
|
|||
Er is een topic waar ik het al melde, error 9 is meestal fataal door een kapotte samsung chip.
Hiermee moet je terug naar apple. |
|
|||
|
|||
Waarom open je trouwens opnieuw een topic hierover terwijl je er al eentje had?
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...problemen.html |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Error 9 Herstelproblemen | Iphonehelp | iPhone algemeen | 5 | 20-06-14 22:12 |
iPod touch 4 herstelproblemen | profviktorie | iPhone algemeen | 20 | 16-07-13 16:47 |
Windows: Iphone herstelproblemen | Skokkelkoren | iTunes | 0 | 24-08-12 19:39 |
iPad: Error detecting device (lockdown error -5) | IphoneIpodTouch | Jailbreak | 1 | 25-05-12 22:10 |
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 09-05-09 18:21 |
|
|