blokkeren inkomend sms / gesprek van specifiek nummer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste dames en heren, Hoe kan ik een specifiek 06-nummer (die mij lastig valt) blokkeren op mijn iphone 5 ? T-mobile zegt hier geen rol ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
blokkeren inkomend sms / gesprek van specifiek nummer
Beste dames en heren,
Hoe kan ik een specifiek 06-nummer (die mij lastig valt) blokkeren op mijn iphone 5 ? T-mobile zegt hier geen rol in te kunnen spelen terwijl hun site hier 2x melding van maakt !: Wil jij inkomende gesprekken blokkeren op jouw iPhone? Wil jij een inkomend telefoonnummer blokkeren? Wie-o-wie weet hoe ik dit voor elkaar kan krijgen ? M.v.g. Ralphy2 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Voor zover ik weet kan dat niet zonder jailbreak.
Vreemd dat T-Mobile anders beweert.
|
|||
|
|||
Jailbreak je telefoon en gebruik iBlacklist.
Enigste manier dat er voor nu nog is... |
|
|||
|
|||
Maar 'Jailbreak' voor de 5 (versie 6.0) is volgens mij nog niet verkijgbaar. (voor zover Google mij kan informeren).
Eigenlijk belachelijk als je persee niet door een specifiek persoon gebeld wil worden dat ik niet mag van de telefoonmaatschappijen. Hoop niet dat dit uitloopt op verandering van nummer ! |
|
||||
|
||||
T-Mobile stuurt je direct door naar een gebruikshandleiding om dat te doen via Cydia. M.a.w. ze stimuleren het jailbreaken. Nooit geweten
|
|||
|
|||
Je provider moet dit ook kunnen. Vaak moet je hiervoor het overlast formulier invullen op hun website. Ik weet dat dit bij Vodafone gewoon kan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Melding 'Inkomend gesprek doorgeschakeld' bij inkomend gesprek | bjornpieneman | iPhone algemeen | 3 | 26-02-12 16:15 |
Inkomend gesprek doorgeschakeld | Stevo | iPhone algemeen | 1 | 25-01-11 14:35 |
Geen geluid (ontvangen sms / inkomend gesprek) | nvanberkel | iPhone algemeen | 1 | 10-07-10 18:54 |
blokkeren van een nummer op 3GS | bertusbots | Odido (T-Mobile) | 2 | 27-02-10 11:21 |
inkomend gesprek tijdens gebruik van internet??? | schmia | Archief | 1 | 03-04-08 22:46 |
|
|