Unlocked vs sim-free discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen Kan iemand mij het verschil tussen een unlocked iphone of een sim-vrije iphone eens deftig uitleggen? Of is dit hetzelfde? Op de website ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unlocked vs sim-free
Hallo iedereen
Kan iemand mij het verschil tussen een unlocked iphone of een sim-vrije iphone eens deftig uitleggen? Of is dit hetzelfde? Op de website van apple kan je bij de Iphone 4s een unlocked iphone kopen. Als je dan kijkt bij de Iphone 5 kan je verder klikken en hem sim-vrij kopen. Wat is dan het verschil? Groeten. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Da's hetzelfde, voor zover ik weet.
|
|
|||
|
|||
bericht iphone 3gs
hallo hoe kan ik mijn iphone 3gs sim lock maken om mijn nano kaartje te kunnen gebruiken in mijn iphone help me
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je bedoelt de simpin eraf halen voor een iphone5 activatie?
Ik had bij mijn simposer een adapter zitten van nano naar micro maar niet voor gewone zoals in de 3gs. Je kan dan beter een vriend of een telecom shop vragen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: SIM free iPhone geüpdate - niks werkt meer | wstuhlma | Unlock | 15 | 01-03-09 17:39 |
iPhone 1e gen.: Unlocked and valid sim??? | snowman007 | Unlock | 67 | 18-07-08 12:06 |
1.1.3 otb unlocked met x-sim? | westergeest | Archief | 11 | 12-02-08 00:30 |
Iphone Unlocked met Turbo Sim | Paolo_Totti | Archief | 1 | 06-11-07 02:05 |
iPhone Sim Free gelukt met 1.1.1 maar... 300mb in iTunes vrij??? | michaelvdvaart | Unlock [archief] | 19 | 29-10-07 17:40 |
|
|