Bluetooth verbinding discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Ik probeer om mijn Iphone te koppel met een android toestel om mijn contacten over te zetten. Nu loop ik tegen een aantal problemen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bluetooth verbinding
Goedenavond,
Ik probeer om mijn Iphone te koppel met een android toestel om mijn contacten over te zetten. Nu loop ik tegen een aantal problemen. -Als ik de iphone laat zoeken naar andere bluetooth toestellen dan vind ie helemaal niet; - Als ik het andere toestel laat zoeken dan kan ie de iphone wl vinden en zelfs koppelen, maar kan ik niets over sturen; - Nu heb ik per ongeluk op bluetooth verbinding vergeten gedrukt, maar nu kan ik helemaal niet meer koppelen, hoe kan ik dat herstellen. Groet, Marc |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iOS: ondersteunde Bluetooth-profielen |
|
|||
|
|||
Ah dat verklaart al vast 1 onderdeel van mijn vraag, hopelijk weet iemand anders ook het antwoord op mijn andere vragen. In ieder geval bedankt
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes verder. |
|
|||
|
|||
Wat voor opties heb ik dan nog om mijn contacten over te hevelen, behalve optikken?
|
|
||||
|
||||
Een cloud dienst zoals Google Contacts?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bluetooth verbinding headset | Willem53 | iPhone algemeen | 8 | 12-03-13 19:15 |
automatische bluetooth verbinding | menno86 | iPhone algemeen | 9 | 03-10-12 13:20 |
bluetooth verbinding slecht | mlc1 | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 03-06-11 14:22 |
bluetooth verbinding carkit | DrDecibel | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 27-05-08 23:44 |
bluetooth verbinding | dave1968 | iPhone algemeen | 0 | 09-04-08 21:56 |
|
|