Geen bereik/Service als ik me iPhone 4 vergrendel zoek al weken oplossing graag hulp discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als me Iphone 4 6.0.1 in sluimerstand/vergrendel heb ik steeds geen service/bereik woord er nu echt helemaal gek van zoeken op google en forums uren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen bereik/Service als ik me iPhone 4 vergrendel zoek al weken oplossing graag hulp
Als me Iphone 4 6.0.1 in sluimerstand/vergrendel heb ik steeds geen service/bereik woord er nu echt helemaal gek van zoeken op google en forums uren lang en geen oplossing gevonden
als ik hem ontgrendel gaat hij direct zoeken en heb ik gelijk bereik zolang ik hem maar niet vergrendel is er niks aan de hand heb hem ook direct gejailbreakt met evasi0n 1.5.3 (Windows XP) alles goed verlopen werkt perfect, heb ook nog een anderen iPhone 4 met 5.1.1 met (JB) die werkt perfect nou zou het kunnen zijn dat het een tweak van Cydia kan zijn maar heb diverse al verwijdert geen resultaat deze tweaks heb ik nu allemaal erop staan zijn er al heel veel meer geworden en toen had ik het probleem ook al ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen want woord er nu beetje gek van Alvast Bedankt!! Laatst gewijzigd door Dylanp; 29-07-13 om 01:37. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand???
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
niemand een oplossing ervoor???
|
|
|||
|
|||
Begin maar eens met alle gestolen cracked apps te verwijderen incl. die obscure dievenrepo's.
|
|
||||
|
||||
BatteryDoctorPro zou de oorzaak kunnen zijn.
Ook kan het een gekraakte app kunnen zijn, daarover mogen we het op dit forum echter niet hebben
|
|||
|
|||
Mijn ervaring is ook dat de obscure tweaks en repo's voor problemen zorgen. Ik heb het ook wel eens gehad dat het crashte en je opnieuw moest restoren. ook was ik toen nog geen 18 en was het lastiger om iets in cydia te kopen. Nu weet ik beter en heb ik geen problemen meer. Ik jailbreak ook niet meer op mijn main device (iPad).
|
|
|||
|
|||
obscure???
wtf is dat batterydoctor legt het niet aan pas later geinstalleert ik heb me iphone direct gejailt toen ik hem kocht nooit zonder jail getest maar legt het sowieso aan een tweak vraag ik me af? heb het probleem alleen maar als ik hem vergrendel heelemaal als ik 3g en internet aanzet zonder 3g of internet heb ik meestal gewoon bereik ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 augustus 2013 om 15:24 ---------- woord er helemaal para van heb nog een iPhone 4 8gb met 5.1.1 erop nergens last van wat ik ook installeer of repo ik toevoeg nergens last van hoop dus dat iemand enig idee heb wat het probleem is |
|
||||
|
||||
OBSCUUR
1) Duister 2) Dubieus 3) Donker 4) Geheimzinnig 5) Glibberig 6) Het is niet bekend of het donker is (crypt.) 7) Louche 8) Minder gunstig bekend 9) Niet gunstig bekend 10) Ongunstig bekend 11) Onberoemd 12) Onguur 13) Onoverzienbaar 14) Onklaar 15) Onduidelijk 16) Onaanzienlijk 17) Onzedelijk 18) Ongustig bekend staand 19) Ongunstig bekend staan 20) Je zult tweaks moeten verwijderen tot je de oorzaak vindt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3GS - Geen service, slecht bereik! | soetie | iPhone algemeen | 11 | 22-01-12 15:53 |
Mogelijke oplossing Geen Service 4S | MitchLuijks | iPhone algemeen | 0 | 30-10-11 21:29 |
iPhone 1e gen.: Geen bereik / service met iPhone 2G USA | maarten12340 | Unlock | 1 | 02-05-10 22:47 |
Muziek: Muziek stopt als ik mijn iphone lock/vergrendel | W89 | Muziek, foto & video | 0 | 13-05-09 03:07 |
Iphone G2 met Firmware 2.1 Geen Camera ICOON GRAAG HULP ! | klaasie | Jailbreak apps en thema's | 8 | 01-11-08 01:18 |
|
|