Geen geluid bij het opnemen camera discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Als ik de camera gebruik om video op te nemen en ik speel het af dan speelt de geluid niet mee af. De microfoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen geluid bij het opnemen camera
Hallo
Als ik de camera gebruik om video op te nemen en ik speel het af dan speelt de geluid niet mee af. De microfoon werkt goed bij het bellen en opnemen van dictafoon. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb precies hetzelfde probleem. Beelden zijn goed alleen het geluid is ruis.
Iemand een idee |
|
|||
|
|||
Als je de aan uit schakelaar laat vv. Zal je probleem opgelost zijn ..
Abracadabra. Vraag niet hoe en wat. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
vervangen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
vrijdag naar de applestore in Amsterdam geweest en Iphone was niet te repareren. Een hardware probleem zeiden ze.
Nieuwe iphone meegekregen. probleem nu opgelost. |
|
|||
|
|||
Heb je bijbetaald ...?..
Hoevaak ik hier mensen krijg die bij een app store zijn geweest met niet te repareren defecten . Vaak simpel op te lossen door componenten vervanging. Meermalen goedkoper dan de omruil dienst met. Bijbetaling in de appstore |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je dus de kabel vervangt is meteen ook de micro vervangen...[COLOR="SlateGrey"] ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 november 2014 om 20:16 ---------- Rechts onder zit de light proximity sensor (die ervoor zorgt dat je scherm zwart wordt tijdens het bellen als je de phone aan je oor houdt) en rechts ervan dat kleine zwarte blokje is de omgevingsmicrofoon... Laatst gewijzigd door Iphone doctor; 13-11-14 om 21:19. Reden: Andere foto |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Belsignaal doet het niet ik hoor geen geluid bij het afspelen van muziek, youtube | itallaa | iPhone algemeen | 4 | 11-11-12 01:28 |
Geen geluid bij opnemen | arjanvr | iPhone algemeen | 2 | 06-11-12 08:56 |
Geen geluid bij IGO SAFETY camera | jwbreman | iPad algemeen | 0 | 13-09-11 10:19 |
Geen geluid tijdens bellen of opnemen | Miepke37 | iPhone algemeen | 17 | 15-08-11 20:12 |
Geen geluid bij opnemen telefoon | macdano | Archief | 3 | 29-07-09 21:27 |
|
|